Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 

 



Ecco Holiday wprowadza nowe umowy agencyjne

2019-08-06

Prowizja naliczana od całkowitej ceny imprezy, wyższe prowizje na start, realne progi – tak w skrócie wyglądają zmiany w warunkach współpracy, jakie Ecco Holiday oferuje swoim agentom.

Ecco Holiday po raz kolejny wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich agentów. Na bazie analizy potrzeb sieci sprzedaży, touroperator wprowadza zupełnie nowe umowy agencyjne.

– Jesteśmy zwolennikami przejrzystych warunków współpracy – mówi Katarzyna Turkiewicz, Kierownik Sieci Sprzedaży Ecco Holiday. – Pewne zapisy w umowach były związane z produktem czarterowym, którego od tego sezonu nie „wytwarzamy”. Dzięki temu mogliśmy wprowadzić wiele istotnych zmian, które sygnalizowała nam sieć sprzedaży, głównie podczas organizowanych przez nas konferencji. Najważniejszą z nich jest naliczanie prowizji od całości wartości imprezy, bez wyłączenia opłat lotniskowych, co podnosi wartość wynagrodzenia. Oprócz tego oferujemy realne i osiągalne progi prowizyjne, na co skarżyli się agenci w przypadku innych organizatorów. Nasza umowa już przy obrocie 50 000 zł gwarantuje przejście na wyższy próg prowizyjny, co przy sprzedaży egzotycznych ofert można szybko osiągnąć. No i dla nowych agentów wyższe prowizje na start, jako zachęta do współpracy.

Poza kwestiami finansowymi Ecco Holiday upraszcza także procedury operacyjne dla agentów, np.: umożliwia wstępne rezerwacje wszystkich ofert na określony czas, by umożliwić dopełnienie wszystkich formalności z klientem, bez ryzyka wygaśnięcia oferty. Organizator przejmuje na siebie także obowiązki windykacyjne związane z przyjmowaniem wpłat na konto bezpośrednio od Klientów. Nowe, korzystniejsze warunki współpracy powinny zachęcić do współpracy tych agentów, których udział w sprzedaży całkowitej nie był znaczący dla Organizatora, mimo potencjału tych biur. Ponadto Organizator upatruje w nowych warunkach szanse dla nowych agentów. Nie będą oni ponosić żadnych opłat z tytułu przystąpienia do sieci sprzedaży Ecco Holiday, co również jest nowością.

– Od kilku sezonów notujemy znaczne wzrosty sprzedaży oraz przychodów, szczególnie w przypadku naszej oferty egzotycznej, w czym znaczny udział ma zewnętrzna sieć sprzedaży – dodaje Turkiewicz. – Mamy więc możliwości, by kreować korzystne warunki współpracy, a co za tym idzie, stymulować dalszy progres naszych wskaźników sprzedażowych.  


Aktualności

Polecamy także:

Vademecum Turysty – zima 2019/20120
Wraz z ostatnim numerem Rynku Turystycznego przygotowaliśmy kolejny dodatek skierowany do konsumentów – Vademecum Turysty – zima 2019/20120. W tegorocznej...

Mandoria - nowy park rozrywki pod Łodzią
Czy istnieje przepis na stworzenie parku rozrywki atrakcyjnego zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci? Powstająca tuż obok Łodzi Mandoria Miasto Przygód udowodni,...

Ośrodek Słotwiny Arena – rozpoczyna sezon narciarski
W Beskidzie Sądeckim aura sprzyja narciarzom, więc ośrodek rusza jako jeden z pierwszych w Polsce, armatki pracują pełną parą, a narciarze cieszą się pierwszymi...

Certyfikaty POT 2019 wręczone!
Po raz siedemnasty zostały przyznane Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej – najważniejsze nagrody w branży turystycznej. Polska Organizacja Turystyczna...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności