Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


CWT i Amadeus rozszerzają współpracę

2019-08-21

CWT, światowy lider w zakresie zarządzania podróżami służbowymi, jest jedną z pierwszych firm wdrażających program Amadeus NDC i jego aktywnym uczestnikiem.

Amadeus

CWT korzysta z nowego interfejsu Travel API z obsługą NDC, aby testować przetwarzanie treści NDC w swoich wewnętrznych systemach. Firma wdroży rozwiązanie Amadeus Selling Platform Connect z obsługą NDC, umożliwiające korzystanie z treści NDC wraz z innymi dotychczasowymi opcjami podróży. Wdrożenie rozwiązań opartych na protokole NDC polepszy doświadczenia związane z rezerwacją usług turystycznych i przyczyni się do realizacji strategii „B2B4E” (business to business for employees) firmy CWT.

Ponadto – aby kontynuować swój globalny rozwój – firma CWT postanowiła rozszerzyć wdrożenie rozwiązania Amadeus cytric Travel o kolejne rynki, dzięki czemu jej klienci zyskają możliwość personalizacji rozwiązań, aby zapewnić zgodność wszystkich rezerwacji z korporacyjną i lokalną polityką podróży służbowych, a jednocześnie ułatwić udzielanie akceptacji wyjazdów.

Ilia Kostov, wiceprezes Amadeus odpowiedzialny za współpracę z globalnymi firmami zarządzającymi podróżami i amerykańskimi biurami podróży służbowych,powiedział: Podobnie jak dla CWT naszym celem jest tworzenie pozytywnych doświadczeń podróżnych i uważamy, że w dzisiejszych czasach rozwój technologii jest kluczowym warunkiem do osiągnięcia tego celu. Amadeus inwestuje w badania i rozwój więcej niż jakikolwiek inny dostawca technologii dla branży turystycznej, co potwierdza nasze zaangażowanie w rozwój technologii i najbogatszej oferty, która odpowiada na potrzeby osób podróżujących służbowo zarówno obecnie, jak i w przyszłości.

Rozwiązanie cytric wpisuje się w cel firmy CWT, jakim jest wzbogacenie podróży służbowych o szeroki wybór opcji podróżnych oferowanych w ramach platformy Amadeus Travel Platform, w tym biletów lotniczych i kolejowych oraz ofert hotelowych.

Nasi klienci ufają, że zapewnimy osobom podróżujących za ich pośrednictwem jak najlepsze doświadczenia, a technologia odgrywa kluczową rolę w spełnianiu tej obietnicy— powiedział Vince Chirico, wiceprezes ds. sieci globalnej i partnerów technologicznych w firmie CWT. – Dzięki współpracy z firmą Amadeus, obejmującej wspólną pracę nad nowymi rozwiązaniami i treściami takimi jak NDC, jesteśmy w stanie wdrażać technologię niezbędną do podnoszenia komfortu związanego z podróżami służbowymi.

Ponadto nowy interfejs użytkownika w rozwiązaniu cytric, testowany obecnie przez firmę CWT, zapewni podróżnym bezproblemową obsługę podczas samej podróży. Interfejs ten współpracuje z każdym rodzajem urządzeń, a jednocześnie jest dostosowany do rynków lokalnych dzięki wyjątkowym funkcjom i treściom dopasowanym do konkretnych rynków.

CWT skorzysta również z zaawansowanych opcji integracji rozwiązania cytric, które umożliwią połączenie tego rozwiązania z platformą RoomIt firmy CWT, aby rozszerzyć i uprościć ogólny proces kupowania usług turystycznych.


Aktualności

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności