American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus - NDC

2019-08-23

American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus przeprowadzają rezerwacje zgodne ze standardem NDC za pośrednictwem interfejsu API Amadeus Travel

NDC

Firmy American Airlines, American Express Global Business Travel i Amadeus poinformowały na konferencji Global Business Travel Association (GBTA) 2019 o osiągnięciu kamienia milowego w dziedzinie sprzedaży detalicznej usług turystycznych. Przedsiębiorstwa przeprowadziły na żywo rezerwacje w oparciu o zgodne ze standardem NDC treści linii lotniczych American Airlines. Firma American Express Global Business Travel użyła w tym celu nowego interfejsu API Amadeus Travel, a gdy dostępne narzędzia osiągną skalowalne poziomy produkcyjne, zamierza wykorzystywać jego pełną funkcjonalność do całościowej obsługi rezerwacji uwzględniając anulowanie, wprowadzanie zmian i usługi dodatkowe. 

To ważny krok w przód w obszarze sprzedaży detalicznej usług lotniczych, a uczestniczący w projekcie trzej liderzy branży pokazują, że kluczem do generowania wartości i zapewnienia swobody wyboru jest współpraca. Linie lotnicze American Airlines chcą wydobyć maksimum korzyści z platformy Amadeus Travel Platform, dzięki której firmy z branży turystycznej, takie jak American Express Global Business Travel, mają dostęp do najbardziej kompleksowych i rozbudowanych treści związanych z podróżami.

„Liniom American Airlines zależy na oferowaniu klientom doświadczeń, które są wyjątkowe dla nich i dla nas, a standard NDC pozwala nam wejść na tę ścieżkę” — powiedziała Alison Taylor, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i dystrybucji w firmie American Airlines. „Dzisiejszy kamień milowy to ważny krok zbliżający nas do powszechnej dostępności treści zgodnej ze standardem NDC za pośrednictwem biur podróży korzystających z platformy Amadeus”. 

„Dzięki współpracy nad rozwijającym się środowiskiem dystrybucyjnym z naszymi klientami i partnerami uzyskaliśmy fascynujące możliwości w sektorze podróży służbowych” — powiedział Michael Qualantone, wiceprezes ds. globalnych relacji z dostawcami w firmie American Express Global Business Travel. „Dostarczamy rozwiązania, które poprawią dostęp do treści i przejrzystość oraz zoptymalizują dokonywanie zakupu, co w ostatecznym rozrachunku zwiększy korzyści dla naszych klientów i partnerów”. 


Aktualności

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail