Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Tomasz Przygocki dołącza do Neckermanna

Neckermann pozyskał w ostatnich miesiącach kilku znanych menedżerów, którzy mają za zadanie jeszcze bardziej zacieśnić współpracę z siecią agencyjną.

 

 rt 2019 08ua 03

 

Do zespołu dołączyli m.in. Anna Bliskowska oraz kierujący sprzedażą na południu Polski Artur Godlewski. Kolejnym krokiem jest rozwój Neckermanna na północy Polski – w nowym sezonie lato 2020 firma planuje znaczne zwiększenie liczby wylotów z Gdańska i Bydgoszczy. Od 1 października do zespołu sprzedażowego dołącza Tomasz Przygocki. – Tomasz ma bardzo duże doświadczenie w pracy w turystyce, pracował m.in. jako sales manager, rezydent czy kierownik biura podróży. Zna doskonale specyfikę pracy z agentami, będzie zatem dużym wzmocnieniem naszego zespołu w województwach pomorskim, kujawsko- pomorskim oraz warmińsko-mazurskim – podkreśla Artur Rezner, commercial director w Neckermann. – Neckermann Polska od wielu miesięcy konsekwentnie kontynuuje politykę wzrostu sprzedaży opartą na biurach agencyjnych. Sukcesywnie rozszerza sieć agencyjną o nowych partnerów. Obok biur franczyzowych i agencyjnych otworzył już prawie 70 biur Omnichannel. To nowa forma ściślejszej współpracy agent – touroperator, gdzie oprócz wielu dodatkowych benefitów nasi partnerzy korzystają z siły marki – powiedział Maciej Nykiel, prezes zarządu Neckermann. – Obecnie zespół regionalnych kierowników sprzedaży liczyć będzie pięć osób. Dobra współpraca z siecią agencyjną jest dla mnie priorytetem, dlatego stale rozwijamy zespół sprzedażowy, żeby zapewnić jak najlepszą jakość współpracy, częstotliwość wizyt etc. Chciałbym, żeby nasi partnerzy mieli poczucie, że zawsze i o każdej porze mogą na nas liczyć – konkluduje Rezner. 


Wydanie: 8/2019, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności