Neckermann pozyskał w ostatnich miesiącach kilku znanych menedżerów, którzy mają za zadanie jeszcze bardziej zacieśnić współpracę z siecią agencyjną.
Do zespołu dołączyli m.in. Anna Bliskowska oraz kierujący sprzedażą na południu Polski Artur Godlewski. Kolejnym krokiem jest rozwój Neckermanna na północy Polski – w nowym sezonie lato 2020 firma planuje znaczne zwiększenie liczby wylotów z Gdańska i Bydgoszczy. Od 1 października do zespołu sprzedażowego dołącza Tomasz Przygocki. – Tomasz ma bardzo duże doświadczenie w pracy w turystyce, pracował m.in. jako sales manager, rezydent czy kierownik biura podróży. Zna doskonale specyfikę pracy z agentami, będzie zatem dużym wzmocnieniem naszego zespołu w województwach pomorskim, kujawsko- pomorskim oraz warmińsko-mazurskim – podkreśla Artur Rezner, commercial director w Neckermann. – Neckermann Polska od wielu miesięcy konsekwentnie kontynuuje politykę wzrostu sprzedaży opartą na biurach agencyjnych. Sukcesywnie rozszerza sieć agencyjną o nowych partnerów. Obok biur franczyzowych i agencyjnych otworzył już prawie 70 biur Omnichannel. To nowa forma ściślejszej współpracy agent – touroperator, gdzie oprócz wielu dodatkowych benefitów nasi partnerzy korzystają z siły marki – powiedział Maciej Nykiel, prezes zarządu Neckermann. – Obecnie zespół regionalnych kierowników sprzedaży liczyć będzie pięć osób. Dobra współpraca z siecią agencyjną jest dla mnie priorytetem, dlatego stale rozwijamy zespół sprzedażowy, żeby zapewnić jak najlepszą jakość współpracy, częstotliwość wizyt etc. Chciałbym, żeby nasi partnerzy mieli poczucie, że zawsze i o każdej porze mogą na nas liczyć – konkluduje Rezner.