Nowa marka Accora

2019-09-24

 

Accor wprowadza nową markę hotelową - greet, opartą w całości na społecznej odpowiedzialności biznesu 

 

 

greet bar Antoine Martel jpg

fot: Antoine Martel

Pochodzenie marki i założenia

Oczekiwania podróżujących zmieniły się. Goście coraz bardziej doceniają hotele, które są autentyczne, szanują naturalne potrzeby ludzi i otaczający świat. Accor podąża za trendami i wprowadza nową markę – greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe – w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu. greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym - jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy chcą nadać sens swoim zakupom i są świadomi ich wpływu na środowisko.

greet wyróżnia się nazwą i tożsamością w portfolio marek grupy Accor. Głosi filozofię dzielenia się i dawania drugiej szansy, hotele greet zapraszają gości do wspólnego spędzania czasu i gromadzenia doświadczeń.

Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle'owych – takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować najlepszy produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie - dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę. Koncepcja hoteli marki greet rozwiązuje to podwójne wyzwanie dzięki elastycznemu modelowi biznesowemu dla partnerów oraz zupełnie nowym doświadczeniom dla gości.

Radykalnej zmianie trendów konsumenckich towarzyszą obecnie wysokie oczekiwania dotyczące zaangażowania marki, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności korporacyjnej. Zapewniając większą elastyczność i swobodę właścicielom hoteli, Accor stara się wspierać swoich partnerów-franczyzobiorców oraz tworzyć tzw. pozytywną gościnność, która zwraca uwagę na potrzeby klientów i nowe względy społeczne. W związku z tym, aby pomóc właścicielom hoteli w renowacji i modernizacji ich nieruchomości Accor nawiązał współpracę z organizacjami, które umożliwią zainteresowanym realizację postulatu dawania drugiej szansy przedmiotom i meblom, które zostałyby wyrzucone. greet połączył siły z kilkoma wiodącymi europejskimi organizacjami charytatywnymi, w tym z Emmaüs, które pomogą właścicielom w pozyskiwaniu używanych mebli i projektów wykonanych z przedmiotów pochodzących z recyklingu, a także z Valdelia, eko-organizacją zapewniającą kompleksowe rozwiązania w zakresie zbierania, recyklingu i ponownego użycia starych mebli.


Aktualności

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail