Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Nowa marka Accora

2019-09-24

 

Accor wprowadza nową markę hotelową - greet, opartą w całości na społecznej odpowiedzialności biznesu 

 

 

greet bar Antoine Martel jpg

fot: Antoine Martel

Pochodzenie marki i założenia

Oczekiwania podróżujących zmieniły się. Goście coraz bardziej doceniają hotele, które są autentyczne, szanują naturalne potrzeby ludzi i otaczający świat. Accor podąża za trendami i wprowadza nową markę – greet, będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe – w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu. greet to najnowsza marka grupy Accor w segmencie ekonomicznym - jest niestandardowa, stworzona dla podróżnych, którzy chcą nadać sens swoim zakupom i są świadomi ich wpływu na środowisko.

greet wyróżnia się nazwą i tożsamością w portfolio marek grupy Accor. Głosi filozofię dzielenia się i dawania drugiej szansy, hotele greet zapraszają gości do wspólnego spędzania czasu i gromadzenia doświadczeń.

Po sukcesie wprowadzonych niedawno marek lifestyle'owych – takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować najlepszy produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie - dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę. Koncepcja hoteli marki greet rozwiązuje to podwójne wyzwanie dzięki elastycznemu modelowi biznesowemu dla partnerów oraz zupełnie nowym doświadczeniom dla gości.

Radykalnej zmianie trendów konsumenckich towarzyszą obecnie wysokie oczekiwania dotyczące zaangażowania marki, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności korporacyjnej. Zapewniając większą elastyczność i swobodę właścicielom hoteli, Accor stara się wspierać swoich partnerów-franczyzobiorców oraz tworzyć tzw. pozytywną gościnność, która zwraca uwagę na potrzeby klientów i nowe względy społeczne. W związku z tym, aby pomóc właścicielom hoteli w renowacji i modernizacji ich nieruchomości Accor nawiązał współpracę z organizacjami, które umożliwią zainteresowanym realizację postulatu dawania drugiej szansy przedmiotom i meblom, które zostałyby wyrzucone. greet połączył siły z kilkoma wiodącymi europejskimi organizacjami charytatywnymi, w tym z Emmaüs, które pomogą właścicielom w pozyskiwaniu używanych mebli i projektów wykonanych z przedmiotów pochodzących z recyklingu, a także z Valdelia, eko-organizacją zapewniającą kompleksowe rozwiązania w zakresie zbierania, recyklingu i ponownego użycia starych mebli.


Aktualności

Polecamy także:

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Dodatek do Rynku Turystycznego traktujący o technologiach w turystyce.   Jak co roku oddajemy w ręce naszych czytelników specjalny dodatek dotyczący najnowszych...

Niemiecka turystyka 30 lat po upadku muru
Upadek Muru Berlińskiego w listopadzie 1989 r. i zjednoczenie Niemiec w następnym roku stały się najsilniejszymi motorami wzrostu niemieckiej turystyki...

GDS - Globalne Systemy Dystrybucji - dodatek do Rynku Turystycznego
Wywiady, nowości, trendy – najnowsze technologie w naszym corocznym dodatku. W tym roku piszemy nie tylko o Globalnych Systemach Dystrybucji, ale i innych...

Ruszyła sprzedaż ofert - „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY"
Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności