Amadeus i Hertz z nową umową

Przedsiębiorstwo The Hertz Corporation zawarło z firmą Amadeus umowę dotyczącą dystrybucji informacji o jego globalnej flocie samochodów na wynajem i stawkach, a także wprowadzenia nowoczesnej technologii zapewniającej szybkość i efektywność analizy danych.

 

  Firma Amadeus poinformowała o podpisaniu nowej umowy z przedsiębiorstwem The Hertz Corporation. Na mocy tego dokumentu podróżni i biura podróży na całym świecie uzyskają dostęp do wszelkich zasobów firmy Hertz oferowanych pod należącymi do niej markami Hertz, Dollar, Thrifty i Firefly. Pracownicy biur podróży będą mieli łatwy dostęp do ok. 10,2 tys. placówek korporacyjnych i franczyzowych firmy Hertz w Ameryce Północnej, Europie, na Karaibach, w Ameryce Łacińskiej, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Azji, Australii i Nowej Zelandii. Hertz jest zarazem pierwszym przedsiębiorstwem zajmującym się wynajmem samochodów, które będzie korzystać z otwartej technologii za pośrednictwem standardu XML z myślą o elastyczniejszym oferowaniu opcji i funkcji. W wyniku tej umowy Hertz uzyska dostęp do pakietu produktów Amadeus z zakresu mediów cyfrowych i analizy danych biznesowych, które pozwalają obniżyć koszty i zoptymalizować zarządzanie flotą. Platforma Amadeus Revenue Integity będzie przetwarzać rezerwacje Hertz w celu wykrywania potencjalnych rezerwacji powielonych i niewykorzystanych. Umożliwi to firmie Hertz zwalnianie zasobów, które nie zostaną wypożyczone, i ich ponowną sprzedaż. 


Wydanie: 9/2019, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail