Nowy katalog Grecosa w nowym układzie

2019-11-29

Grecos prezentuje ofertę zmieniając reguły. Touroperator specjalizujący się w Grecji zaproponował nowy układ katalogu – głównym kryterium dla kolejności hoteli są segmenty dopasowane do grup klientów. W ten sposób Grecos odpowiada na sygnały płynące z rynku. Wewnątrz segmentów obowiązuje najpopularniejszy dotąd klucz prezentacji oferty – destynacyjny.

Grecos2 may

Grecos od lat unika tradycyjnego podejścia do katalogu biura podróży. Wydawnictwo dynamicznie się zmienia i dopasowuje do potrzeb odbiorców. Stąd wiele nagród – Szpalty Roku, Power of Content Marketing, Róże Kolumba. Z otwarcia na nowości wynika też tegoroczny nowy układ katalogu.

- Pierwsi na polskim rynku prezentując ofertę hotelową odeszliśmy od klucza wyłącznie destynacyjnego – zauważa  Bogna Jaśkowiak, dyrektor marketingu Grecosa – Nasze hotele prezentujemy pogrupowane pod kątem rekomendacji dla poszczególnych grup klientów, a nie tylko ze względu na miejsce, w którym się znajdują. Wiemy, że część naszych klientów czeka na coroczną przesyłkę od nas, żeby móc cieszyć się lekturą katalogu. Uwzględniamy ich potrzeby i sugestie, którymi dzielą się z nami w social mediach, ale pytamy ich o zdanie także w ankietach i badaniach focusowych. Zebrane opinie zasugerowały nam takie właśnie podejście do prezentowania hoteli – podsumowuje Jaśkowiak.

Agenci i klienci przyzwyczaili się już, że od Grecosa dostają magalog, czyli połączenie tradycyjnego katalogu z przewodnikiem i magazynem lifestyle’owym. Do części katalogowej Grecos dodał magazyn „Siga-siga”, a także prawie 100-stronicowy przewodnik po 20 wakacyjnych kierunkach z rozbudowanymi opisami wycieczek fakultatywnych.

- Jako specjaliści od wielkich greckich wakacji chcemy być przewodnikami po naszej Grecji – podkreśla Joanna Ciemny, content manager Grecosa – Zależy nam, żeby katalog pomagał odkrywać różnorodność, kulturę i uroki Grecji przed polskimi odbiorcami. Dzielimy się naszą pasją, bo Grecja dla nas nie jest po prostu kolejną turystyczną destynacją, ale miejscem, do którego wraca się wielokrotnie, za każdym razem odkrywając inną twarz tego fascynującego kraju. Chcemy, żeby katalog inspirował do marzeń o wakacjach i do ich planowania z odpowiednim wyprzedzeniem – dodaje Ciemny.

Nowością w magalogu jest również obecność QR kodów. Pozwalają one na szybkie przeniesienie z papieru na smartfon lub tablet treści, które wzbudzą zainteresowanie czytelnika. Dzięki kodom dużo łatwiejsze jest również uzyskanie oferty dotyczącej konkretnego segmentu hotelowego.

Katalog Grecosa w pigułce to:

- najważniejsze informacje o firmie, jej zespół, elementy oferty

- przewodnik po 20 greckich kierunkach - z największymi atrakcjami i propozycjami wycieczek fakultatywnych

- TOP 20 hoteli PREMIUM – pięciogwiazdkowe hotele z rozbudowaną infrastrukturą (baseny, SPA, siłownie, liczne bary)

- TOP 30 hoteli DLA RODZIN – hotele z infrastrukturą uwzględniająca potrzeby całej rodziny (baseny z brodzikami, zjeżdżalnie, place zabaw, pokoje rodzinne) oraz z animacyjnym Klubem Delfinki

- TOP 30 hoteli WE DWOJE – miejskie hotele z rozrywkami w okolicy lub romantyczne resorty

- TOP 30 hoteli ESCAPE – hotele, aparthotele i wille idealne na kameralne wakacje z dala od obleganych szlaków turystycznych, za to blisko prawdziwego smaku Grecji

- kolejnych 100 hoteli, spośród których każdy znajdzie idealny na wielkie greckie wakacje

- praktyczne informacje pomocne przed podróżą i w czasie pobytu

- magazyn „Siga-siga”, który można wyrwać i czytać niezależnie od katalogu - z opisami plaż czy humorystycznymi i przydatnymi obserwacjami Greków i polskich miłośników Hellady.


Aktualności
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail