europa

Chorwacja - wizyta na odległość

2020-04-23

Specjalna akcja promocyjna Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej    #CroatiaLongDistanceLove

 Cro
Czasami okoliczności, na które nie mamy wpływu, nie pozwalają nam być razem. Czasami musimy pozostawać daleko od ludzi, miejsc i rzeczy, które czynią nas szczęśliwymi i wypełniają serce miłością. Miłość na odległość nigdy nie jest łatwa, ale prawdziwa miłość przetrwa”.
 
Dzisiaj Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię marketingową oznaczoną hastagiem #CroatiaLongDistanceLove. Jest ona dedykowana milionom użytkowników mediów społecznościowych na świcie z kluczowym przesłaniem: „Chorwacja jest teraz w Waszym domu!“.
Przekaz skierowany jest do wszystkich tych, którzy już odwiedzili Chorwację, jak i do tych, którzy jeszcze nie zdążyli tego zrobić.
 
- W tym trudnym i pełnym wyzwań czasie bardzo ważne jest zachowanie optymizmu i wiary w lepsze jutro. Dlatego też z perspektywy przyszłości chorwackiej turystyki ważne jest dalsze pozycjonowanie naszego kraju na turystycznej mapie świata. Poprzez codzienną wzmożoną komunikację na portalach społecznościowych, na których odnotowujemy ponadprzeciętna liczbę odwiedzin, przypominamy naszym fanom o wyjątkowości i różnorodności chorwackiej oferty. Całą komunikację połączyliśmy jednym hastagiem #CroatiaLongDistanceLove jednocześnie zachęcając gości do jeszcze lepszego poznania Chorwacji, tym razem z perspektywy ich własnych domów - powiedział dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić.
 
W ramach akcji #CroatiaLongDistanceLove dostępne są atrakcyjne video materiały i fotografie oraz różne ciekawostki. Goście mogą wirtualnie przespacerować się po Dubrowniku, wziąć udział w raftingu na rzece Zrmanji czy popłynąć w rejs do Parku Narodowego Kornati. Mogą również zapoznać się z ofertą Chorwacji kontynentalnej, zobaczyć, jak przygotowuje się tradycyjne potrawy, odkryć miejsca, w których kręcono popularne filmy i seriale, a także poznać intrygujące chorwackie legendy. Dzięki nowej akcji Chorwacja jest teraz dostępna jednym kliknięciem.
 
Co prawd wirtualne spacery nie zastąpią prawdziwych doznań, ale w sytuacji, w której się wszyscy znaleźliśmy jest to doskonały sposób na odreagowanie stresu. Mam nadzieję, że będzie to również inspiracja do przyszłych podróży - powiedziała dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail