Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje trzymiesięczną kampanię informacyjną pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy, prowadzoną pod patronatem honorowym prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania #ZnowuSieSpotykamy została zainaugurowana w lipcu 2021 r., jako wsparcie komunikacyjne przemysłu spotkań i wydarzeń, w tym sektora MICE i turystyki biznesowej. Celem jej było pokazanie, że organizowanie bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeń biznesowych i rozrywkowych jest możliwe z udziałem profesjonalnych organizatorów wydarzeń, agencji eventowych i incentive travel, przewoźników oraz całej sieci usługodawców, którzy są w pełni przygotowani do standardów pracy w warunkach „nowej normalności”. – Poprzez cykliczną prezentację zrealizowanych od lipca 2021 r. projektów w Polsce i za granicą chcieliśmy także podkreślić znaczenie przemysłu spotkań w postpandemicznej odbudowie potrzeb społecznych i relacji międzyludzkich – wyjaśnia Małgorzata Musiał-Bzowska, sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Adresatami kampanii byli klienci korporacyjni, branża MICE, opinia publiczna, interesariusze rynku spotkań i wydarzeń, media, szeroko pojęty rynek turystyki biznesowej w Polsce. Na potrzeby kampanii została utworzona m.in. specjalna podstrona w serwisie internetowym Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, na której zaprezentowano galerię kilkudziesięciu projektów nadesłanych przez członków rady. Były to eventy, wydarzenia plenerowe, incentive travels, study tours, konferencje, kongresy, festiwale i targi, które odbyły się od czerwca do października 2021 r. Kampanii towarzyszyły publikacje w mediach branżowych, social mediach, m.in. na profilu facebookowym TUgether, opatrzone tagami #ZnowuSieSpotykamy, #WeMeetAgain, #WeTravelAgain. Efektem kampanii było ponad 150 publikacji w mediach internetowych i społecznościowych, o zasięgu ponad 1,5 mln odbiorców. – Cieszymy się z pozytywnego odbioru naszej kampanii. Na szybki powrót do realizacji spotkań i wydarzeń czekali zarówno zleceniobiorcy, jak i klienci.
Przez ostatnie miesiące obserwowaliśmy, jak branża efektywnie nadrabiała skumulowane potrzeby integrowania się, podróżowania, uczestniczenia w wydarzeniach biznesowych, kulturalnych i rozrywkowych. Było to ogromne wyzwanie dla organizatorów, którzy działali w ograniczonym czasie i często w zredukowanych zespołach. Teraz branża najbardziej potrzebuje konkretnych regulacji i narzędzi, żeby po prostu działać nieprzerwanie, z przewidywalną perspektywą na odbudowę strat z dwóch lat pandemii – komentuje Daria Rzadkiewicz, head of operations&PR SOIT oraz koordynatorka kampanii z upoważnienia Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Kampania #ZnowuSieSpotykamy objęta została patronatem honorowym prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.