Rainbow dodaje ofertę luksusową

Rainbow wprowadza zupełnie nową linię produktów. To ponad 200 luksusowych hoteli znajdujących się w popularnych wakacyjnych lokalizacjach na całym świecie.

 Są wśród nich zarówno duże hotele z polami golfowymi, jak i kameralne butikowe obiekty. Wiele z hoteli oferowanych pod marką Rainbow Elite to obiekty znanych luksusowych sieci z najwyższej hotelarskiej półki. Rainbow do swojego portfolio wprowadził ponad 200 starannie wyselekcjonowanych hoteli, odpowiadających szczególnym oczekiwaniom klientów poszukujących luksusowej oferty wypoczynkowej. Touroperator oferuje wakacje pod znakiem Rainbow Elite na najpopularniejszych kierunkach, w tym ponad 80 w samej Grecji, prawie 40 w Turcji oraz 17 w Hiszpanii, a także w Egipcie, Włoszech, Chorwacji czy Portugalii. Dalsze kierunki to Meksyk, Dominikana czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Oferowane hotele należą do najlepszych sieci, m.in.: Jumeirah, Mandarin Oriental, Kempinski, Rixos Hotels, Wyndham Hotels, Four Seasons czy Grecotel. Nie brakuje także luksusowych kategorii znanych sieci, np. Iberostar Selection, Bahia Principe Luxury czy Sofitel Luxury. Wśród nich Rainbow Elite proponuje zarówno hotele kameralne i butikowe np. na Santorini czy Mykonos, jak i większe, resortowe o bardziej rodzinnym charakterze z doskonałym all inclusive, np. w Turcji. – Wprowadzenie do oferty hoteli z najwyższej półki jest odpowiedzią na rosnący segment klientów szukających oferty luksusowej. Nie bez powodu miejsca w klasie biznes na naszych kierunkach długodystansowych wyprzedają się w pierwszej kolejności. Coraz więcej Polaków chce wypoczywać z klasą, w hotelach oferujących usługi, o których jeszcze kilka lat temu rodakom się nie śniło. Dla tych klientów cena nie jest głównym kryterium wyboru.

Wykonaliśmy naprawdę dużo pracy, aby wyszukać i zakontraktować najlepsze obiekty, często takie, które nie były wcześniej dostępne dla gości z Polski – mówi Maciej Szczechura, członek zarządu Rainbow. Dokonując wyboru hoteli, zwrócono uwagę na te wszystkie czynniki, które świadczą o ich wyjątkowości oraz luksusowym charakterze. Mowa tu o filozofii obsługi gości, doskonałej kuchni czy niestandardowych usługach. Część hoteli oferuje np. indywidualne transfery, kolacje w restauracjach na mieście czy wynajem auta wliczony w cenę pobytu. Elegancja wnętrz, wyjątkowe rozwiązania architektoniczne i doskonale wyposażone apartamenty to na tym poziomie rzecz oczywista. 


Wydanie: 4/2022, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail