Nowe funkcjonalności w aplikacji PKP Intercity

W udostępnionej na początku stycznia aplikacji podróżni zakupili już ponad 500 tys. biletów.

PKP Intercity nieustanie rozwija swoją aplikację mobilną. W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie .pdf. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w razie braku połączenia z internetem. Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza. W ostatnim czasie narodowy przewoźnik udostępnił w swojej aplikacji także funkcję płacenia z użyciem Apple Pay.

Wcześniej pasażerowie mogli skorzystać z płatności kartą, za pomocą Google Pay oraz systemu BLIK. Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji. To duże udogodnienie dla podróżnych, dzięki któremu w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danego miasta czy miejscowości. Pasażerowie zyskali również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji, co pozwala wybrać im dokładne miejsce, w którym chcą spędzić podróż. Aplikacja mobilna spotkała się z dużym zainteresowaniem pasażerów. Od początku jej działania sprzedało się w niej już ponad 500 tys. biletów. 


Wydanie: 5/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail