PKP Intercity – w Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet”

Pasażerowie PKP Intercity, którzy używają aplikacji Google Maps, mogą już skorzystać z opcji łatwego przekierowania na stronę przewoźnika.

rt 2023 08 50757 751004

Funkcja ta była już wcześniej wprowadzona w aplikacji Jakdojade i spotkała się z pozytywnym przyjęciem podróżnych. Współpraca z Google Maps to kolejny krok przewoźnika, który stale rozwija sieć sprzedaży o kolejnych partnerów. Osoby, które planują swoją podróż z Google Maps, mają powody do zadowolenia. Już teraz mogą skorzystać z funkcji „Kup bilet”, która przeniesie ich do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie. Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika. To szczególnie przydatna funkcja dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. Od teraz będą mogli jeszcze lepiej zaplanować swoją podróż. Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi. W kwietniu bieżącego roku podobna funkcja pojawiła się w aplikacji Jakdojade i spotkała się z ciepłym przyjęciem podróżnych. Na tym przewoźnik nie poprzestaje. W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych (UWH). Sieć sprzedaży PKP Intercity stale się powiększa. Tylko w sierpniu tego roku dołączyło do niej dwóch doświadczonych partnerów – Infobus oraz eTravel, z którymi integracja zakończy się w ciągu trzech miesięcy. Ponadto od maja 2022 r. spółka nawiązała współpracę z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash czy KOLEO. Współpraca z zewnętrznymi partnerami okazała się hitem wśród podróżnych. Dzięki UWH do końca lipca sprzedano ponad 4,3 mln biletów. Sukces polityki ujednoliconych warunków handlowych skłonił PKP Intercity do rozszerzenia sieci sprzedaży o punkty stacjonarne. Pasażerowie, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w niedalekiej przyszłości będą mogli je zakupić w kioskach, hotelach, sklepach spożywczych oraz na stacjach benzynowych. Dzięki takiej strategii brak kasy biletowej PKP w najbliższej miejscowości nie będzie już stanowić problemu.


Wydanie: 8/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail