RateHawk.com, dostawca internetowego systemu rezerwacji hoteli, biletów lotniczych i transferów dla specjalistów z branży turystycznej, zapowiedział ważną inicjatywę rebrandingu obejmującą zaktualizowaną tożsamość korporacyjną, nową wizję strategiczną oraz nowe logo. Nowa tożsamość została oficjalnie zaprezentowana podczas targów World Travel Market w Londynie
Ideą rebrandingu jest uhonorowanie wartościowej roli biur podróży, doradców oraz innych specjalistów z branży na całym świecie. RateHawk dostrzega w tych podmiotach prawdziwych superbohaterów, którzy codziennie stawiają czoła wyzwaniom, dostosowują się do dynamicznego krajobrazu branży i konsekwentnie wykraczają poza swoje zwyczajowe obowiązki, aby zapewnić swoim klientom najwyższą satysfakcję. Kryzys wywołany przez pandemię dodatkowo skomplikował złożoną sytuację naszej branży, wymuszając błyskawiczne dostosowanie się do transformacji cyfrowej na poziomie, którego osiągnięcie zwykle zajmuje całe lata. Biura podróży zostały zmuszone opracować od podstaw interakcje z klientami oraz łańcuchem dostaw w świecie dystansu społecznego, a także przyspieszyć integrację technologii cyfrowych w swoich codziennych działaniach. Zdając sobie sprawę z wymagającego charakteru roli specjalisty ds. podróży, RateHawk niezachwianie angażuje się w opracowywanie narzędzi i technologii, które wzmacniają pozycję specjalistów ds. podróży, transformując ich w superagentów.
Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, spółki-matki RateHawk, oświadczył: „Rebranding odzwierciedla naturalną ewolucję RateHawk. W ciągu swej siedmioletniej historii, RateHawk przekształcił się z systemu rezerwacji hotelowych B2B w zaawansowaną platformę oferującą jedną z najbardziej rozbudowanych ofert hotelowych na rynku i zapewniającą kompleksowe spektrum usług turystycznych. Naszą cechą charakterystyczną jest DNA zorientowane na produkt, które kieruje naszym podejściem we wszystkich przedsięwzięciach. To perspektywiczne nastawienie pozycjonuje firmę RateHawk w miejscu lidera innowacji w branży tradycyjnie znanej ze swojej odporności na zmiany i ograniczonej obecności w internecie”.
- Naszym celem jest uwolnienie naszych partnerów od wyzwań związanych z samodzielnym radzeniem sobie z wyzwaniami cyfryzacji. Firma RateHawk pozostaje zaangażowana w aktywną współpracę ze swoimi partnerami w celu dostosowania swoich produktów do ich specyficznych wymagań. Tworzymy narzędzia umożliwiające profesjonalistom usprawnienie sprzedaży usług turystycznych, wprowadzamy rozwiązania pozwalające na prowadzenie biznesu na odległość, nowe metody i procedury płatności, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu obsługi klienta na wysokim poziomie. Dzięki RateHawk partnerzy mogą być pewni, że nie są pozostawieni na pastwę losu w swoim wymagającym zawodzie – mają bowiem do dyspozycji najwyższej klasy produkty oraz profesjonalną pomoc. Inicjatywa rebrandingu jest odzwierciedleniem tych właśnie zmian- , dodał Felix Shpilman.
Nasza nowa tożsamość wizualna wykorzystuje czarno-żółtą paletę przy zachowaniu ugruntowanej estetyki firmy RateHawk, jednocześnie dodając projektowi nową energię i sprawiając, że lepiej zapisuje się on w pamięci odbiorcy. Żółty kolor marki – kolor symbolizujący energię, podekscytowanie i entuzjazm – zyskał nowy, bardziej żywy i dynamiczny ton.
Zaktualizowane logo zachowuje ciągłość oryginalnego projektu – w tym kultowy wizerunek jastrzębia, od którego firma RateHawk wywodzi swoją nazwę. Podobnie jak polujący jastrząb, który obserwuje krajobraz z góry, RateHawk umożliwia biurom podróży rozwinięcie skrzydeł i poszerzenie horyzontów, umożliwiając im efektywne nawigowanie poprzez oferty i zabezpieczanie najlepszych okazji oraz stawek dla swoich klientów. Nasze nowe logo emanuje większą pewnością siebie i śmiałością, płynnie komponując się z symbolem jastrzębia.
Strumień żółtego światła – nowość w naszym projekcie – stanowi symbol potężnego blasku, który dodaje energii partnerom firmy RateHawk, wzmacniając ich i umożliwiając im efektywną realizację stojących przed nimi zadań.
Zlokalizowane wersje platformy po rebrandingu będą publikowane przez cały listopad 2023 r.
Ratehawk jest spółką zależną firmy Emerging Travel Group, globalnego biura podróży. Dzięki zróżnicowanemu zespołowi liczącemu ponad 2600 pracowników w 80 krajach, firma Emerging Travel Group osiągnęła w 2022 r. obrót netto w wysokości 1 miliarda dolarów.
RateHawk to firma zatrudniająca ponad 500 specjalistów na stanowiskach handlowych na całym świecie i posiadająca biura w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Lizbonie, Warszawie, Dubaju, Limassol oraz Wilmington. Z naszej platformy korzysta ponad 54 000 specjalistów z branży turystycznej na całym świecie. W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. wartość rezerwacji netto firmy RateHawk wzrosła o ponad 100%.
Nasza platforma oferuje jedną z najbardziej rozbudowanych ofert hotelowych na rynku, która obejmuje ponad 2,2 mln obiektów starannie zebranych i wybranych od 210 dostawców, 80 000 bezpośrednich umów hotelowych, a także loty ponad 350 linii lotniczych i transfery w 150 krajach. Firma RateHawk bezproblemowo może udostępniać również swoje zasoby hotelowe za pośrednictwem interfejsu API globalnym internetowym biurom podróży (Online Travel Agencies – OTA), organizatorom wycieczek oraz firmom technologicznym.