City breaki głosem polskich gwiazd – kampania eSky

Przygoda w Amsterdamie głosem Adasia z kultowego „Nic śmiesznego”, unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne, błogie lenistwo na maltańskich i cypryjskich plażach w real american style oraz bajkowy czas w Londynie i Abu Zabi.

rt 2024 09 506520

W jesiennej kampanii „City break to MY” promującej city breaki platforma eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu uwielbiane przez wiele pokoleń Polaków. W spotach najnowszej kampanii promującej krótkie zagraniczne wyjazdy polska platforma podróży eSky nie pokazuje jednak twarzy tych osób, lecz pozwala odbiorcom usłyszeć ich głos. W roli lektorów wystąpili m.in. Cezary Pazura (aktor, reżyser i producent), Pascal Brodnicki (francusko-polski kucharz i bloger kulinarny), a także uczestnicy programów telewizyjnych oraz twórcy bajek, których charakterystycznych głosów po prostu nie da się nie rozpoznać.

– W zupełnie nowy sposób przenosimy podróżników w świat city breaków. Jako pierwsi w polskiej branży turystycznej zaangażowaliśmy popularne osoby w nieco inny sposób, stawiając na ich wyjątkowe osobowości wyrażone głosem. W zależności od skojarzeń, jakie budzą, dopasowaliśmy je do różnych rodzajów wypoczynku. Te z kolei wypracowaliśmy na podstawie segmentacji odbiorców opartej na wewnętrznych danych, przeprowadzonych badaniach i wielu latach doświadczenia w organizacji city breaków. Będziemy sukcesywnie rozwijać tę ideę również w przyszłości – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, marketing & communications director w Grupie eSky. Jesienna kampania „City break to MY” skupi się na promocji oferty pakietów dynamicznych, które łączą lot i hotel w jednej rezerwacji.

Wszystkie są pogrupowane w kategorie tematyczne, takie jak Zwiedzanie, W męskim stylu, Smakowanie, Błogie lenistwo na plaży, a także Rodzinne i bajkowe podróże oraz Natura.
– Poprzez oferty zaspokajające różne potrzeby konkretnych grup i odpowiadające ich stylowi podróżowania pokazujemy, że jesteśmy ekspertami w obszarze city breaków. Ten pomysł pozwoli nam wyróżnić się na tle podobnej do siebie i przewidywalnej komunikacji większości marek podróżniczych w Polsce. Dzięki tak sprofilowanemu przekazowi sprostamy wymaganiom klientów, bo wiemy, czego oczekują od swoich podróży – wyjaśnia Katarzyna Hauton, group brand manager w eSky.pl. Kampania ma być prowadzona w digitalowych kanałach, takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe, banery w Google Display Network, a także offline z użyciem wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach oraz billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk. Pomysł kreatywny kampanii opracował wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Firma prowadzi również działania wspierające sprzedaż pakietów city break w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.


Wydanie: 9/2024, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail