Wspólna promocja – jeden cel

W połowie października rusza wspólna zagraniczna kampania promocyjna Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i linii lotniczych Wizz Air pod hasłem "Trzy miasta - jedna destynacja".
- Chcemy zachęcić do odwiedzenia Trójmiasta, jako miejsca wielowątkowego, spopularyzować przyjazdy weekendowe do Polski, szczególnie poza sezonem turystycznym. Kampania ma dotrzeć do turystów w Finlandii i Szwecji. Będziemy promować połączenia lotnicze Turku - Gdańsk i Goeteborg - Gdańsk. Planujemy kampanię outdoorową, podpartą konkursem na temat wiedzy o Trójmieście w miejscowym radiu. Ponadto na naszych portalach internetowych pojawią się informacje na temat Gdańska, Gdyni i Sopotu - powiedział Wojciech Kreft, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Przetarg na kampanię promocyjną rozpoczęto 11 września br., ale został unieważniony, gdyż zgłosił się tylko jeden podmiot (konsorcjum firm SMI Media i Byss), a jego oferta przewyższała wartość zamówienia.
Jako kolejny oferent do PROT zgłosiły się linie lotnicze Wizz Air, które zaproponowały atrakcyjną cenę i pomoc przy zakupie nośników. Nawiązano też współpracę z węgierską agencją Oneoff.