Nowe trendy w turystyce wpływają na zmiany w sektorze ubezpieczeniowym. Polisa dla wielbiciela win, osobisty asystent, usługi informacyjne - czy to już rewolucja?
Rynek turystyczny jest odbiciem kondycji całego społeczeństwa - pokazuje, na jakim etapie rozwoju się ono znajduje, jaki jest jego status majątkowy i świadomość własnej pozycji. Dlatego właśnie turystyka jako sektor gospodarki podlega nieustannym przemianom. Zmiany wpływają także na ofertę ubezpieczycieli. Polisy turystyczne wraz z rozwojem całego segmentu turystyki przestały być tylko dodatkiem do wyjazdu nakazanym przez prawo. Stały się niezbędnym elementem każdej podróży oraz czynnikiem pozwalającym touroperatorom na wyróżnienie swojej oferty i zwycięstwo w rynkowej grze.
"Czasy się zmieniają i my zmieniamy się wraz z nimi" - mówi łacińskie przysłowie. Reguła ta obowiązuje także w branży turystycznej.
W ciągu ostatnich pięciu lat polskie społeczeństwo zmieniło się diametralnie - przywykliśmy do warunków gospodarki rynkowej, przyzwyczailiśmy się do dostępności każdego towaru i usługi oraz do możliwości porównywania ich cen. Z konsumentów, którzy z hurraoptymizmem kupują każdą nowość tylko dlatego, że jest możliwa do nabycia, powoli zmierzamy w kierunku świadomej konsumpcji. Dla branży turystycznej oznacza to nową jakość obsługi, zupełnie odmienioną ofertę oraz walkę o zaistnienie w świadomości klienta. Zm [...]
Rynek turystyczny jest odbiciem kondycji całego społeczeństwa - pokazuje, na jakim etapie rozwoju się ono znajduje, jaki jest jego status majątkowy i świadomość własnej pozycji. Dlatego właśnie turystyka jako sektor gospodarki podlega nieustannym przemianom. Zmiany wpływają także na ofertę ubezpieczycieli. Polisy turystyczne wraz z rozwojem całego segmentu turystyki przestały być tylko dodatkiem do wyjazdu nakazanym przez prawo. Stały się niezbędnym elementem każdej podróży oraz czynnikiem pozwalającym touroperatorom na wyróżnienie swojej oferty i zwycięstwo w rynkowej grze.
"Czasy się zmieniają i my zmieniamy się wraz z nimi" - mówi łacińskie przysłowie. Reguła ta obowiązuje także w branży turystycznej.
W ciągu ostatnich pięciu lat polskie społeczeństwo zmieniło się diametralnie - przywykliśmy do warunków gospodarki rynkowej, przyzwyczailiśmy się do dostępności każdego towaru i usługi oraz do możliwości porównywania ich cen. Z konsumentów, którzy z hurraoptymizmem kupują każdą nowość tylko dlatego, że jest możliwa do nabycia, powoli zmierzamy w kierunku świadomej konsumpcji. Dla branży turystycznej oznacza to nową jakość obsługi, zupełnie odmienioną ofertę oraz walkę o zaistnienie w świadomości klienta. Zm [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl