W tym miesiącu postanowiliśmy przyjrzeć się nastrojom, jakie panują w branży na początku tego roku, który zapowiada się burzliwie. Wskaźnik optymizmu jest wbrew pozorom ważnym wskaźnikiem, mającym niebagatelny wpływ na decyzję, a co za tym idzie - na sytuację w gospodarce. Czytając prasę i oglądając serwisy gospodarcze, trudno nabrać optymizmu

Wyniki naszej sondy wskazują na to, iż większość z Państwa oczekuje negatywnych skutków kryzysu w swojej działalności, jednak nie w jakiejś katastrofalnej formie. Największa grupa respondentów (39,6%) na pytanie o to, czy światowy kryzys dotknie polską branżę turystyczną, odpowiedziała: raczej tak. Na drugim miejscu znalazła się odpowiedź: zdecydowanie tak (23,4%). Jednak niewiele mniej osób (20,7%) stwierdziło, że raczej nie. Pokazuje to, że ocena sytuacji jest raczej stonowana i wyczekująca. Całkiem spora jest grupa niezdecydowanych (12.6%), co nie dziwi, zważywszy że w ostatnim okresie nawet powszechnie uznani eksperci mają problemy z formułowaniem prognoz. Na
jmniejsza jest grupa optymistów (3,6%), choć przy nawale złych wieści pocieszające jest, że jeszcze w ogóle są. [...]

Wyniki naszej sondy wskazują na to, iż większość z Państwa oczekuje negatywnych skutków kryzysu w swojej działalności, jednak nie w jakiejś katastrofalnej formie. Największa grupa respondentów (39,6%) na pytanie o to, czy światowy kryzys dotknie polską branżę turystyczną, odpowiedziała: raczej tak. Na drugim miejscu znalazła się odpowiedź: zdecydowanie tak (23,4%). Jednak niewiele mniej osób (20,7%) stwierdziło, że raczej nie. Pokazuje to, że ocena sytuacji jest raczej stonowana i wyczekująca. Całkiem spora jest grupa niezdecydowanych (12.6%), co nie dziwi, zważywszy że w ostatnim okresie nawet powszechnie uznani eksperci mają problemy z formułowaniem prognoz. Na
jmniejsza jest grupa optymistów (3,6%), choć przy nawale złych wieści pocieszające jest, że jeszcze w ogóle są. [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl