Najwyraźniej moda na oszczędności w związku
z kryzysem obejmuje ludzi w każdym momencie życia. Na podstawie badań przeprowadzonych przez brytyjski magazyn "Wedding Ideas", brytyjscy nowożeńcy znacznie skracają swój miesiąc miodowy. Dotychczasowym standardem były
co najmniej dwa tygodnie wypoczynku.
Aż 77 proc. przebadanych przyszłych małżonków planuje miesiąc miodowy krótszy niż dwa tygodnie, z tego ok. 30 proc. wyjedzie na tydzień lub mniej. Swoje decyzje uzasadniają obawą o budżet domowy (74 proc.) i obawą utraty pracy (56 proc.).
z kryzysem obejmuje ludzi w każdym momencie życia. Na podstawie badań przeprowadzonych przez brytyjski magazyn "Wedding Ideas", brytyjscy nowożeńcy znacznie skracają swój miesiąc miodowy. Dotychczasowym standardem były
co najmniej dwa tygodnie wypoczynku.
Aż 77 proc. przebadanych przyszłych małżonków planuje miesiąc miodowy krótszy niż dwa tygodnie, z tego ok. 30 proc. wyjedzie na tydzień lub mniej. Swoje decyzje uzasadniają obawą o budżet domowy (74 proc.) i obawą utraty pracy (56 proc.).