
w Chartis Europe SA Oddział w Polsce
Dlaczego firma prowadząca działalność turystyczną powinna się ubezpieczać? Przecież opłata składek oznacza wzrost kosztów jej działalności? Co obejmuje ubezpieczenie działalności gospodarczej firmy turystycznej?
Firma prowadząca działalność turystyczną nie tylko powinna, ale i jest zobowiązana do zawarcia umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej albo umowy ubezpieczenia na rzecz swoich klientów.
Umowa taka zapewnia pokrycie kosztów powrotu klientów biura podróży do kraju, gdyby organizator turystyki lub pośrednik turystyczny nie zapewnił takiego powrotu, np. w przypadku upadłości biura. Dodatkowo umowa taka zapewnia pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów w przypadku, gdy biuro podróży nie wywiąże się z umowy. W przypadku upadłości biura w pierwszej kolejności pokrywane są koszty powrotu osób znajdujących się za granicą. Po sprowadzeniu klientów do Polski następuje zaspokojenie roszc [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl