Konferencja „Media a Turystyka”, poświęcona jest problematyce wpływu mediów na rozwój turystyki. Tematem wiodącym tegorocznej edycji to „Prawda i fałsz w przekazie medialnym”.
Impreza organizowana jest od 2012 roku. W tym roku będzie to szósta jej edycja. Projekt daje pole do dyskusji na temat obecnego stanu turystyki w Polsce, a także pokazuje jak ważna jest turystyka dla gospodarki, zarówno lokalnej, jak i narodowej. Dotychczas w konferencji udział wzięli przedstawiciele: Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej, Zachodniopomorskiej i Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Lokalnych Organizacji z terenu całego Kraju, uczelni wyższych, branżowej prasy ogólnopolskiej, mediów regionalnych i lokalnych, samorządów, a także organizacji pozarządowych. Wydarzenie obejmuje także szkolenie branżowe o tematyce nawiązującej do głównej części projektu, czyli roli mediów w turystyce. Konferencja od bieżącego roku organizowana będzie w cyklu dwuletnim.