
Waga treści
Strona internetowa to dziś konieczność, żeby nie pow iedzieć, w a r u ne k ist nienia na rynku. Rzadko aktualizowana witryna w sieci, zawierająca jedynie ofertę naszych usług lub produktów, może nie być wystarczająca, by odnieść sukces lub zdobyć przewagę nad konkurencją. Co jeszcze na niej powinniśmy zamieszczać, by zdobyć zaufanie klientów, a przy tym nie popaść w konflikt z prawem? Przedsiębiorstwa w branży turystycznej coraz częściej zlecają wykonanie lub poprawki swoich stron internetowych wyspecjalizowanym w tego typu usługach firmom. Muszą one sprostać nie tylko wymaganiom odnoszącym się do funkcjonalności czy wyglądu, ale też optymalizować treść na stronie pod wyszukiwarki. Innymi słowy, to, jaką treść zamieścimy w naszej witrynie, będzie miało wpływ na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania i bezpośrednio przekładało się na liczbę odwiedzin potencjalnych klientów.
Jak podkreśla Katarzyna Olechnowicz, dyrektor działu usług marketingowych w firmie Profitroom, poza podstawowymi informacjami o produkcie czy usłudze warto regularnie zamieszczać też inne treści: – Im więcej aktualności o naszym obiekcie czy usłudze, tym lepiej. Warto umieszczać wszelkie oferty specjalne z dużym wyprzedzeniem czasowym, ciekawe informacje z branży czy z życia naszej firmy. Potencjalni klienci kupują dziś wzrokiem. Oprócz szczegółowych opisów niezbędnym elementem są zdjęcia: – Turyści chcą wiedzieć, za ile jadą i jakie warunki czekają na nich na miejscu. Najgorszą rzeczą jest zamieszczenie małych lub nieatrakcyjnych zdjęć w zestawieniu z wysoką ceną oferty. To z pewnością nie wpłynie pozytywnie na postrzeganie naszej witryny przez potencjalnych klientów – tłumaczy Katarzyna Olechnowicz.
Prawo autorskie
Regularnie aktualizowana strona o ciekawych treściach będzie miała pozytywny wpływ nie tylko na naszą pozycję w wyszukiwarka [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl