Według badań GUS, liczba osób korzystających z hoteli, moteli,
pensjonatów i innych obiektów hotelowych wzrosła o 8 procent
w porównaniu z rokiem ubiegłym. Biorąc pod uwagę zeszłoroczną powódź na
terenach województwa to doskonały wynik. Również
turystów zagranicznych odnotowano w ubiegłym roku więcej – 14 proc.
Małgorzata Wilk-Grzywna z ROT podkreśla: − W zeszłym
roku pojawiliśmy się z naszą ofertą m.in. na popularnych targach
turystycznych w ITB w Berlinie i WTM w Londynie, dzięki czemu nasza
marka zaczyna pojawiać się już na mapie turystycznych wojaży nie tylko
wśród obywateli naszego kraju. Wśród najważniejszych czynników
przyciągających turystów należy wymienić przede wszystkim spoty i
programy telewizyjne emitowane w czasie najlepszej oglądalności,
kampanię billboardową oraz stale prowadzone relacje z mediami, które
zaowocowały licznymi publikacjami o regionie.
pensjonatów i innych obiektów hotelowych wzrosła o 8 procent
w porównaniu z rokiem ubiegłym. Biorąc pod uwagę zeszłoroczną powódź na
terenach województwa to doskonały wynik. Również
turystów zagranicznych odnotowano w ubiegłym roku więcej – 14 proc.
Małgorzata Wilk-Grzywna z ROT podkreśla: − W zeszłym
roku pojawiliśmy się z naszą ofertą m.in. na popularnych targach
turystycznych w ITB w Berlinie i WTM w Londynie, dzięki czemu nasza
marka zaczyna pojawiać się już na mapie turystycznych wojaży nie tylko
wśród obywateli naszego kraju. Wśród najważniejszych czynników
przyciągających turystów należy wymienić przede wszystkim spoty i
programy telewizyjne emitowane w czasie najlepszej oglądalności,
kampanię billboardową oraz stale prowadzone relacje z mediami, które
zaowocowały licznymi publikacjami o regionie.