Obrady jury konkursu Złoty Biegun rozpoczęły się od dyskusji o tym, czy papierowe katalogi są jeszcze komukolwiek potrzebne.

Katalogi oceniali:
- Sylwester Dmowski – dyrektor artystyczny TV2tygodnik Cyfrowego Polsatu
- Adam Gąsior – redaktor prowadzący Rynku Turystycznego (pełnił funkcję
sekretarza jury)
- Jacek Giżyński – fotograf, portrecista
- Andrzej Lange – szef działu foto dziennika Super Express
- Magdalena Micuła – redaktor prowadząca TV2tygodnik Cyfrowego Polsatu
- Dariusz Rostkowski – sekretarz redakcji Magazynu Turystycznego Wasze
Podróże
- Rafał Szubstarski – redaktor naczelny miesięcznika Hotelarz
Moda na korzystanie z mediów elektronicznych
wydawałoby się, odepchnie w zapomnienie
tradycyjne wydawnictwa biur podróży. Jednak
nie, okazuje się, że jesteśmy tradycjonalistami
– lubimy szelest przewracanych papierowych
kartek. Lubimy, gdy coś jest nam przedstawiane czarne na białym.
Wolimy trzymać w ręku broszurę niż czytać ją w internecie. Mimo
dużo większych możliwości internetu (możemy sprawdzić wiele
wersji opisów danego obiektu, miejscowości, zobaczyć dużo więcej
zdjęć), ufamy bardziej słowu pisanemu trzymanemu w dłoni.


Tym
bardziej biura turystyczne powinny przykładać się do edycji coraz
bardziej profesjonalnych i przejrzystych wydawnictw.
Potencjalny klient odwiedzający agencję turystyczną [...]

Katalogi oceniali:
- Sylwester Dmowski – dyrektor artystyczny TV2tygodnik Cyfrowego Polsatu
- Adam Gąsior – redaktor prowadzący Rynku Turystycznego (pełnił funkcję
sekretarza jury)
- Jacek Giżyński – fotograf, portrecista
- Andrzej Lange – szef działu foto dziennika Super Express
- Magdalena Micuła – redaktor prowadząca TV2tygodnik Cyfrowego Polsatu
- Dariusz Rostkowski – sekretarz redakcji Magazynu Turystycznego Wasze
Podróże
- Rafał Szubstarski – redaktor naczelny miesięcznika Hotelarz
Moda na korzystanie z mediów elektronicznych
wydawałoby się, odepchnie w zapomnienie
tradycyjne wydawnictwa biur podróży. Jednak
nie, okazuje się, że jesteśmy tradycjonalistami
– lubimy szelest przewracanych papierowych
kartek. Lubimy, gdy coś jest nam przedstawiane czarne na białym.
Wolimy trzymać w ręku broszurę niż czytać ją w internecie. Mimo
dużo większych możliwości internetu (możemy sprawdzić wiele
wersji opisów danego obiektu, miejscowości, zobaczyć dużo więcej
zdjęć), ufamy bardziej słowu pisanemu trzymanemu w dłoni.


Tym
bardziej biura turystyczne powinny przykładać się do edycji coraz
bardziej profesjonalnych i przejrzystych wydawnictw.
Potencjalny klient odwiedzający agencję turystyczną [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl