Wśród nowości najwi ęce j pozytywneg o zamies zania wprowad ziła firma Travelport. Jej nowy system rezerwacji hotelowej o nazwie Travelport Rooms and More™ może usprawnić pracę biur podróży. Wprowadzenie go wynika z analiz rynkowych, których wyniki pokazują jak zaniedbanym do tej pory segmentem w systemach rezerwacyjnych są hotele.
Tymczasem zgodnie z prognozami opublikowanymi niedawno
przez Euromonitor wartość rezerwacji w hotelach
na całym świecie osiągnie w 2015 r. kwotę 545 mld
USD, co oznacza łączną roczną stopę wzrostu w latach 2010–2015
na poziomie 5,9 procent. System ma zapewnić biurom podróży
większy wybór w zakresie rezerwacji miejsc hotelowych objętych
prowizją. Co najistotniejsze – z systemu będą mogły korzystać
również te biura, które nie korzystają z platformy Travelport GDS
(a więc nie korzystają z systemów Galileo i Worldspan) i w ogóle
nie są agentami IATA.
Syste m Travelport Rooms and More –
gotowy do wd rożenia na ca łym świecie
począws zy od lipca – łączy funkcje
wyszukiwa nia ofert w różnych źródłac h,
inte rfejs użytkownika oprac owa ny przez
firmę Sprice .com oraz zgromad zone przez
nią informac je o oczekiwa niac h klie ntów
ze spec jalist yczną wied zą firmy Travelport
w dzied zinie rozwi ązań typu B2B,
– [...]
Tymczasem zgodnie z prognozami opublikowanymi niedawno
przez Euromonitor wartość rezerwacji w hotelach
na całym świecie osiągnie w 2015 r. kwotę 545 mld
USD, co oznacza łączną roczną stopę wzrostu w latach 2010–2015
na poziomie 5,9 procent. System ma zapewnić biurom podróży
większy wybór w zakresie rezerwacji miejsc hotelowych objętych
prowizją. Co najistotniejsze – z systemu będą mogły korzystać
również te biura, które nie korzystają z platformy Travelport GDS
(a więc nie korzystają z systemów Galileo i Worldspan) i w ogóle
nie są agentami IATA.
Syste m Travelport Rooms and More –
gotowy do wd rożenia na ca łym świecie
począws zy od lipca – łączy funkcje
wyszukiwa nia ofert w różnych źródłac h,
inte rfejs użytkownika oprac owa ny przez
firmę Sprice .com oraz zgromad zone przez
nią informac je o oczekiwa niac h klie ntów
ze spec jalist yczną wied zą firmy Travelport
w dzied zinie rozwi ązań typu B2B,
– [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl