Wielicka kopalnia już po raz drugi została uhonorowana Medalem Europejskim. Wyróżnienie odebrał podczas uroczystej gali w Warszawie Tomasz Jachna, członek zarządu Kopalni Soli „Wieliczka” SA. Medal otrzymują usługi i produkty, które odpowiadają standardom europejskim, są przykładem dobrej jakości oraz wzorem do naśladowania.

Takim właśnie produktem jest zwiedzanie zabytkowych wielickich podziemi. Kopalnię nagrodzono za unikatową podróż przez historię Polski i Europy, która jest dowodem na społeczny rozwój kontynentu oraz wyjątkową lekcją przyrody, kultury i techniki górniczej. Kopalnia poza walorami historycznymi, edukacyjnymi i poznawczymi stanowi przykład nowocześnie zarządzanej atrakcji turystycznej, uhonorowanej wieloma prestiżowymi nagrodami. Jest ona wizytówką Polski, dla gości z całego świata – obiektem turystycznym często najsilniej kojarzonym z naszym krajem. Tomasz Jachna powiedział: – Medal jest potwierdzeniem efektywności prowadzonych przez nas działań i osiągnięć w realizacji misji, której głównym przekazem jest zachowanie i udostępnianie bezcennego zabytku – pomnika historii, kultury i miejsca kultu społeczeństwu. To również poświadczenie skutecznej promocji Polski przez kopalnię nie tylko na arenie krajowej, ale także europejskiej i światowej – wielickie podziemia odwiedza bowiem rokrocznie milion gości z ponad 140 krajów świata.

Takim właśnie produktem jest zwiedzanie zabytkowych wielickich podziemi. Kopalnię nagrodzono za unikatową podróż przez historię Polski i Europy, która jest dowodem na społeczny rozwój kontynentu oraz wyjątkową lekcją przyrody, kultury i techniki górniczej. Kopalnia poza walorami historycznymi, edukacyjnymi i poznawczymi stanowi przykład nowocześnie zarządzanej atrakcji turystycznej, uhonorowanej wieloma prestiżowymi nagrodami. Jest ona wizytówką Polski, dla gości z całego świata – obiektem turystycznym często najsilniej kojarzonym z naszym krajem. Tomasz Jachna powiedział: – Medal jest potwierdzeniem efektywności prowadzonych przez nas działań i osiągnięć w realizacji misji, której głównym przekazem jest zachowanie i udostępnianie bezcennego zabytku – pomnika historii, kultury i miejsca kultu społeczeństwu. To również poświadczenie skutecznej promocji Polski przez kopalnię nie tylko na arenie krajowej, ale także europejskiej i światowej – wielickie podziemia odwiedza bowiem rokrocznie milion gości z ponad 140 krajów świata.