Pod względem turystycznym Irlandia ma wiele wspólnego z Polską. Choćby klimat, który nie sprzyja wylegiwaniu się na plażach czy morze, które nie jest gorące… A jednak turyści wciąż tam przyjeżdżają.
W takiej sytuacji z oczywistych przyczyn nie można ścigać się z Egiptem czy bliższą Hiszpanią. Trzeba zaoferować turystom coś, co skłoni ich do rezygnacji z opalania się na piaszczystej plaży. Podobnie jak Polska nie jest to kraj pierwszego wyboru dla zagranicznych turystów. W ubiegłym roku przybyło tam 7,5 mln turystów. Choć turystyka nie jest najważniejszą gałęzią irlandzkiej gospodarki, to odpowiada za wytworzenie 3,5 proc. PKB. W przypadku Irlandii Północnej jest to aż 5 proc. Nic więc dziwnego, że Irlandczycy starają się, by mimo kryzysu ruch turystyczny w ich kraju nie malał.
___________________________________________
Turyści w Irlandii z podziałem na wiek
-Poniżej 20 lat – 20 proc.
-25–34 lata – 18 proc.
-35–44 lata – 17 proc.
-Powyżej 44 lat – 44 proc.
Wcale nie tak spokojnie…
Popularność kultury irlandzkiej jest z całą pewnością ułatwieniem dla tamtejszej branży turystycznej. Jednak nawet największa popularność sama w sobie nie wystarcza, by ściągnąć do siebie turystów. Szczególnie akcentowanym w [...]

W takiej sytuacji z oczywistych przyczyn nie można ścigać się z Egiptem czy bliższą Hiszpanią. Trzeba zaoferować turystom coś, co skłoni ich do rezygnacji z opalania się na piaszczystej plaży. Podobnie jak Polska nie jest to kraj pierwszego wyboru dla zagranicznych turystów. W ubiegłym roku przybyło tam 7,5 mln turystów. Choć turystyka nie jest najważniejszą gałęzią irlandzkiej gospodarki, to odpowiada za wytworzenie 3,5 proc. PKB. W przypadku Irlandii Północnej jest to aż 5 proc. Nic więc dziwnego, że Irlandczycy starają się, by mimo kryzysu ruch turystyczny w ich kraju nie malał.
___________________________________________
Turyści w Irlandii z podziałem na wiek
-Poniżej 20 lat – 20 proc.
-25–34 lata – 18 proc.
-35–44 lata – 17 proc.
-Powyżej 44 lat – 44 proc.

Wcale nie tak spokojnie…
Popularność kultury irlandzkiej jest z całą pewnością ułatwieniem dla tamtejszej branży turystycznej. Jednak nawet największa popularność sama w sobie nie wystarcza, by ściągnąć do siebie turystów. Szczególnie akcentowanym w [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl