Digital OOH (out-of-home), czyli cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści poprzez sieć ekranów, to nowoczesne rozwiązanie, które przyciąga uwagę odbiorców i zwiększa sprzedaż. W jaki sposób wykorzystać je w branży turystycznej?
Tak, jak sugeruje to angielski termin – Digital OOH, to cyfrowa komunikacja kierowana do konsumentów znajdujących się poza domem. Ekrany zlokalizowane są w miejscach, w których odbiorca może poświęcić chwilę na zapoznanie się z przekazem. Osoby robiące zakupy lub korzystające z usług patrzą na nośniki Digital OOH, aby dowiedzieć się więcej lub wypełnić czas oczekiwania. Do najczęściej prezentowanych treści należą reklamy, informacje o produktach i usługach oraz specjalnie przygotowane programy informacyjne. – W przypadku branży turystycznej oczywistym miejscem wykorzystania Digital OOH są placówki, w których prowadzona jest sprzedaż. Ekrany mogą być skierowane zarówno do osób przechodzących obok biura (np. na witrynie), jak i tych zapoznających się z ofertą już wewnątrz – mówi Damian Rezner, dyrektor IT w Screen Network, największej polskiej sieci Digital OOH.
Jak to działa?
Sieć Digital OOH składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszy z nich to oczywiście hardware, czyli sprzęt – ekrany, komputery, serwery i rozwiązania umożliwiające komunikację pomiędzy tymi urządzeniami. – Najważniejsze kwestie, które warto brać pod uwagę projektując sprawny i stabilny system to prostota instalacji, bezawaryjność oraz efektywność kosztowa – radzi Damian Rezner [...]
Tak, jak sugeruje to angielski termin – Digital OOH, to cyfrowa komunikacja kierowana do konsumentów znajdujących się poza domem. Ekrany zlokalizowane są w miejscach, w których odbiorca może poświęcić chwilę na zapoznanie się z przekazem. Osoby robiące zakupy lub korzystające z usług patrzą na nośniki Digital OOH, aby dowiedzieć się więcej lub wypełnić czas oczekiwania. Do najczęściej prezentowanych treści należą reklamy, informacje o produktach i usługach oraz specjalnie przygotowane programy informacyjne. – W przypadku branży turystycznej oczywistym miejscem wykorzystania Digital OOH są placówki, w których prowadzona jest sprzedaż. Ekrany mogą być skierowane zarówno do osób przechodzących obok biura (np. na witrynie), jak i tych zapoznających się z ofertą już wewnątrz – mówi Damian Rezner, dyrektor IT w Screen Network, największej polskiej sieci Digital OOH.
Jak to działa?
Sieć Digital OOH składa się z dwóch głównych elementów. Pierwszy z nich to oczywiście hardware, czyli sprzęt – ekrany, komputery, serwery i rozwiązania umożliwiające komunikację pomiędzy tymi urządzeniami. – Najważniejsze kwestie, które warto brać pod uwagę projektując sprawny i stabilny system to prostota instalacji, bezawaryjność oraz efektywność kosztowa – radzi Damian Rezner [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl