Mazury – to obszar o potencjale rozwoju turystyki trudnym do przecenienia. Walory krajobrazowe, przyrodnicze i historyczne są atutem napędzającym rozwój regionu, trzeba jednak pamiętać, że cała Polska ma wiele jeszcze nieodkrytych dla tej gałęzi gospodarki zakątków.
Należy zatem dbać o to, by przyjeżdżający do nas turyści postrzegali Mazury zachodnie jako miejsce, do którego można wracać wielokrotnie i o każdej porze roku. W promocji regionu w ciągu ostatnich pięciu lat uczestniczyły zarówno punkty informacji turystycznej w regionie, biura i wydziały promocji przy urzędach miast i gmin. Zachęcano gości do przyjazdu poprzez organizację imprez cyklicznych i wydarzeń sportowych, kulturalnych, kulinarnych.
Klaster
Mazury zachodnie są już coraz częściej rozpoznawalną marką, ale wciąż świeżą na rynku. Stąd pomysł Zarządu Zachodnio-Mazurskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, by stworzyć ofertę pakietową dla turystów chcących odwiedzić region. Ambitne plany zachodnio-mazurskiego stowarzyszenia stały się realne, dzięki pozyskaniu z Unii Europejskiej środków na ten cel – jest to blisko 800 tysięcy złotych, na dwa lata działań szkoleniowych i promocyjnych. Wiosną 2012 roku rozpoczęto realizację projektu „Klaster Turystyczny Mazury Zachodnie”. Klaster stanowi platformę współpracy między lokalnymi samorządami, przedsiębiorcami prywatnymi, organizacjami oraz innymi podmiotami związanymi z obsługą ruchu turystycznego. Głównym celem tego porozumienia jest przygotowanie i sprzedaż atrakcyjnych dla turysty pakietów, z interesującym programem pobytu. Mazury – to obszar o p [...]

Należy zatem dbać o to, by przyjeżdżający do nas turyści postrzegali Mazury zachodnie jako miejsce, do którego można wracać wielokrotnie i o każdej porze roku. W promocji regionu w ciągu ostatnich pięciu lat uczestniczyły zarówno punkty informacji turystycznej w regionie, biura i wydziały promocji przy urzędach miast i gmin. Zachęcano gości do przyjazdu poprzez organizację imprez cyklicznych i wydarzeń sportowych, kulturalnych, kulinarnych.
Klaster
Mazury zachodnie są już coraz częściej rozpoznawalną marką, ale wciąż świeżą na rynku. Stąd pomysł Zarządu Zachodnio-Mazurskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, by stworzyć ofertę pakietową dla turystów chcących odwiedzić region. Ambitne plany zachodnio-mazurskiego stowarzyszenia stały się realne, dzięki pozyskaniu z Unii Europejskiej środków na ten cel – jest to blisko 800 tysięcy złotych, na dwa lata działań szkoleniowych i promocyjnych. Wiosną 2012 roku rozpoczęto realizację projektu „Klaster Turystyczny Mazury Zachodnie”. Klaster stanowi platformę współpracy między lokalnymi samorządami, przedsiębiorcami prywatnymi, organizacjami oraz innymi podmiotami związanymi z obsługą ruchu turystycznego. Głównym celem tego porozumienia jest przygotowanie i sprzedaż atrakcyjnych dla turysty pakietów, z interesującym programem pobytu. Mazury – to obszar o p [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl