Na czwartej edycji konferencji Eastern European e-volve, która odbyła się w Pradze, firma Travelport gościła ponad stu specjalistów z Europy Wschodniej. Ideą konferencji było zebranie się liderów tego szybko rozwijającego się regionu w celu omówienia najnowszych trendów w technologiach związanych z podróżami oraz wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych dokonywanych online.
Uczestnicy konferencji mogli czerpać wiedzę od specjalistów z dziedziny technologii, a także wziąć udział w dyskusji na temat szybkiego wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych w internecie, co pozwoli im w jak największym stopniu wykorzystywać pojawiające się przed ich firmami możliwości.
To idzie młodość…
Niedawne badanie przeprowadzone przez CWT Travel Management Institute pokazało, że spada wiek osób dokonujących rezerwacji i obecnie tzw. „pokolenie Y” odpowiada za ponad 25 proc. podróży służbowych na całym świecie. Właśnie ta grupa oczekuje, że sposób i wygoda dokonywania rezerwacji podróży służbowych będą analogiczne jak w przypadku podróży prywatnych. Turysta przyszłości zdaniem ekspertów Travelportu będzie przede wszystkim oczekiwał dostępu do usług przez całą dobę. Jest to związane z rozwojem urządzeń mobilnych, z których coraz częściej i coraz chętniej korzystają klienci. Dotyczy to zarówno podróżujących prywatn [...]

Uczestnicy konferencji mogli czerpać wiedzę od specjalistów z dziedziny technologii, a także wziąć udział w dyskusji na temat szybkiego wzrostu liczby rezerwacji podróży służbowych w internecie, co pozwoli im w jak największym stopniu wykorzystywać pojawiające się przed ich firmami możliwości.
To idzie młodość…
Niedawne badanie przeprowadzone przez CWT Travel Management Institute pokazało, że spada wiek osób dokonujących rezerwacji i obecnie tzw. „pokolenie Y” odpowiada za ponad 25 proc. podróży służbowych na całym świecie. Właśnie ta grupa oczekuje, że sposób i wygoda dokonywania rezerwacji podróży służbowych będą analogiczne jak w przypadku podróży prywatnych. Turysta przyszłości zdaniem ekspertów Travelportu będzie przede wszystkim oczekiwał dostępu do usług przez całą dobę. Jest to związane z rozwojem urządzeń mobilnych, z których coraz częściej i coraz chętniej korzystają klienci. Dotyczy to zarówno podróżujących prywatn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl