W tym roku Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon, inaczej niż w latach poprzednich, były pierwszym dużym spotkaniem branży po sezonie letnim.
Impreza odbyła się w dniach od 17 do 19 października. Była więc krótsza od ubiegłorocznej, co zostało przez większość wystawców przyjęte pozytywnie. To nie jedyna zmiana. Targi w tym roku zlokalizowane były w innej niż ostatnio hali. Trzeba przyznać, że to posunięcie było dobre. Na teren Tour Salonu wchodziło się właściwie bezpośrednio z ulicy. Również sam układ (hale ustawione w jednym ciągu) wydaje się wygodniejszy niż rozwiązanie z łącznikami pomiędzy halami. Nowa lokalizacja, poza wygodniejszą komunikacją, na pewno jest przyjaźniejsza dla odwiedzających targi zwykłych klientów. Innym ubocznym efektem jest wrażenie „wypełnienia” przestrzeni. Choć według nieoficjalnych danych liczba wystawców w tym roku była o około 20 proc. mniejsza niż w roku ubiegłym, impreza nie sprawiała wrażenia skromniejszej. Sam program również został „u [...]

Impreza odbyła się w dniach od 17 do 19 października. Była więc krótsza od ubiegłorocznej, co zostało przez większość wystawców przyjęte pozytywnie. To nie jedyna zmiana. Targi w tym roku zlokalizowane były w innej niż ostatnio hali. Trzeba przyznać, że to posunięcie było dobre. Na teren Tour Salonu wchodziło się właściwie bezpośrednio z ulicy. Również sam układ (hale ustawione w jednym ciągu) wydaje się wygodniejszy niż rozwiązanie z łącznikami pomiędzy halami. Nowa lokalizacja, poza wygodniejszą komunikacją, na pewno jest przyjaźniejsza dla odwiedzających targi zwykłych klientów. Innym ubocznym efektem jest wrażenie „wypełnienia” przestrzeni. Choć według nieoficjalnych danych liczba wystawców w tym roku była o około 20 proc. mniejsza niż w roku ubiegłym, impreza nie sprawiała wrażenia skromniejszej. Sam program również został „u [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl