Niemiecka turystyka przyjazdowa rozwija się doskonale. Najwyraźniej światowy kryzys zupełnie jej nie zaszkodził, co więcej po części zapewne wręcz sprzyjał.
Doskonałe wyniki tego kraju, nie kojarzonego przecież z przemysłem turystycznym, są sumą kilku czynników. Jednym z nich jest konsekwentnie realizowana polityka promocyjna. Nie jest może efektowna, jednak stała praca przynosi efekty. Kryzys, który odbił się na wielu gałęziach branży turystycznej, w tym wypadku okazał się pomocny. Skrócenie czasu i odległości podróży przez europejskich turystów sprzyjało poszukiwaniu nowych niebanalnych miejsc na wypoczynek.
Cel podróży Niemcy wciąż na kursie wzrostowym – 67,1 mln noclegów spędzonych przez zagranicznych turystów w obiektach zakwaterowania zbiorowego liczących dziesięć i więcej łóżek oraz 4,5-procentowy plus od stycznia do listopada w porównaniu z tym samym okresem w roku poprzedzającym – oto wedle danych Federalnego Urzędu Statystycznego dotychczasowy, bardzo dobry wynik niemieck
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl