Zachodniej Europie, a szczególnie strefie euro, nie wiodło się po 2008 roku najlepiej. Podczas gdy w innych regionach globu dawno wróciła już gospodarcza koniunktura, jej osiągnięcia są nadal więcej niż mizerne. Najlepiej świadczy o tym fakt, że jest jedynym ważnym obszarem na świecie, który w latach 2009- 2013 zaliczył spadek PKB.
Jak dowcipnie przedstawił to jeden ze znanych ekonomistów amerykańskich, Europa to taki region, w którym lokomotywa rozwoju i najbardziej podziwiany kraj rozwija się w tempie 0,4 procent rocznie. Chodziło mu o Niemcy i ich rozwój w 2013 roku. Ale okazało się, że dla firm turystycznych długotrwały euromarazm miał nadspodziewanie korzystny efekt. Gdy w końcu stało się jasne, że nawet w strefie euro nastąpi ożywienie, zapanował optymizm tak duży, że akcje koncernów turystycznych zaczęły systematycznie drożeć, osiągając poziomy nigdy wcześniej nie notowane. Wyceny biznesu europejskich duży
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl