Usługi hotelarskie doskonale nadają się do sprzedaży w sieci. Nic dziwnego, że dla hotelarzy jest to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży. I to zarówno w przypadku oferty skierowanej do organizatorów turystyki, jak i klientów indywidualnych.
W związku z tym zarówno firmy technologiczne oferujące narzędzia sprzedaży, jak i same hotele coraz ściślej ze sobą współpracują. Branża hotelarska uchodzi za jedną z branż z najważniejszą rolą segmentu e-commerce. Z tego względu wszelkie nowe trendy pojawiają się tu dość szybko. O najnowsze działania, trendy i narzędzia zapytaliśmy przedstawicieli firm technologicznych.
Jakie narzędzia mogą ułatwić hotelarzom sprzedaż?
Amadeo Franquet Chief commercial officer Transhotel Transhotel oferuje hotelarzom szeroki wachlarz możliwości współpracy. Zaczynając chociażby od stawek oferowanych poprzez system. Hotelarze współpracując z naszym systemem mają możliwość wyboru, czy będą oferowali stawki BAR, czyli best available rates, nad którymi mogą codziennie mieć kontrolę i zmieniać je w zależności od ich sytuacji sprzedażowej, na stawkach NET, czyli specjalnie negocjowanych stawkach, które z kolei pomagają zdobyć klientów biznesowych, bądź w modelu mieszanym. W tym zakresie wybór należy całkowicie do hotelu, sieci czy pojedynczego hotelarza. Dowolność wyboru dotyczy również liczby udostępnianych pokoi w systemie: może to być stała liczba pokoi w ok [...]

W związku z tym zarówno firmy technologiczne oferujące narzędzia sprzedaży, jak i same hotele coraz ściślej ze sobą współpracują. Branża hotelarska uchodzi za jedną z branż z najważniejszą rolą segmentu e-commerce. Z tego względu wszelkie nowe trendy pojawiają się tu dość szybko. O najnowsze działania, trendy i narzędzia zapytaliśmy przedstawicieli firm technologicznych.
Jakie narzędzia mogą ułatwić hotelarzom sprzedaż?

Amadeo Franquet Chief commercial officer Transhotel Transhotel oferuje hotelarzom szeroki wachlarz możliwości współpracy. Zaczynając chociażby od stawek oferowanych poprzez system. Hotelarze współpracując z naszym systemem mają możliwość wyboru, czy będą oferowali stawki BAR, czyli best available rates, nad którymi mogą codziennie mieć kontrolę i zmieniać je w zależności od ich sytuacji sprzedażowej, na stawkach NET, czyli specjalnie negocjowanych stawkach, które z kolei pomagają zdobyć klientów biznesowych, bądź w modelu mieszanym. W tym zakresie wybór należy całkowicie do hotelu, sieci czy pojedynczego hotelarza. Dowolność wyboru dotyczy również liczby udostępnianych pokoi w systemie: może to być stała liczba pokoi w ok [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl