Firma Travelport podpisała nową wieloletnią umowę dystrybucyjną typu full content z liniami SAS. Dzięki nowej umowie 67 tys. biur podróży korzystających z usług firmy Travelport będzie nadal mieć dostęp do oferty SAS.
Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze. Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.

Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze. Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.