Rozpoczynając od trasy Warszawa-Kraków, międzynarodowy przewoźnik autokarowy grupa Lux Express wprowadza nowy standard podróży autokarem w Polsce. Kursy autobusów Lux Express rozpoczną się 5 marca. Bilety dostępne są w sprzedaży od 17 lutego na stronie.
Dysponująca dużą siecią międzynarodowych połączeń autobusowych grupa Lux Express wprowadza na polski rynek luksusową markę autobusów dla klasy biznesowej. Nieprzekraczający ceną 59 zł bilet zapewnia przejazd autobusami wyposażonymi w udogodnienia takie jak m.in. odchylane fotele, komfortowa przestrzeń na nogi czy personalne systemy multimedialne, wbudowane w poprzedzające fotele. Podczas podróży pasażerowie mogą skorzystać z darmowego WiFi, napić się bezpłatnej kawy i herbaty czy naładować telefon dzięki gniazdkom dostępnym przy każdej parze siedzeń. Sprzedaż biletów opierać się będzie na stronie internetowej firmy oraz w biurach sprzedaży. Maksymalna cena za przejazd w jedną stronę na trasie Warszawa- Kraków wyniesie 59 zł, od czego przewidziany został stały system zniżkowy: -80 proc. dla dzieci do 7. roku życia, -40 proc. do 16. roku życia, -10 proc. do 26. roku życia oraz -40 proc. dla podróżnych powyżej 60. roku życia. Dla stałych klientów Lux Express proponuje program lojalnościowy PINS, który nagradza często podróżujących klientów kolejnymi poziomami zniżek; zaczynając od poziomu 1 (11- 25 podróży) – zniżka 15 proc. przez poziom 2 (26-40 podróży) – zniżka 30 proc., kończąc na poziomie VIP (ponad 40 podróży) – zniżka 40 proc. W pierwszych miesiącach na rynku Lux Express prowadzić będzie inaugurujące kampanie sprzedażowe z cenami biletów rozpoczynającymi się od 15 zł. Dodatkowo planowane są okresowe zniżki, o których firma informować będzie poprzez stronę i media społecznościowe. Grupa Lux Express obecna jest na polskim rynku od 2012 r. z niskobudżetową marką autokarów Simple Express, która stawia sobie za cel ekspresowe międzynarodowe przewozy osób za przystępną cenę. Połączenia obejmują trasy takie jak Wilno-Warszawa-Wrocław-Praga oraz Wilno-Warszawa-Poznań-Berlin. W 2014 r. grupa Lux Express przewiozła łącznie ponad 1,6 mln pasażerów, co stanowi liczbę ponad dwa razy większą w porównaniu do roku wcześniejszego. Z tego 128 tys. podróżnych wybrało autokary grupy Lux Express, które w 2014 roku miały przystanek w Polsce, podczas gdy w roku 2013 ta liczba wyniosła 92 tys. Zysk grupy na rok 2014 wyniósł 2,5 mln, co daje prawie dwukrotnie wyższą liczbę niż w roku 2013, kiedy to zysk wyniósł 1,4 mln euro. Rozpoczynając od trasy między Krakowem a Warszawą, przewoźnik planuje poszerzyć usługi o kolejne kluczowe miasta Polski. Firma widzi potrzebę rynkową na trasach dzielących takie pary miast jak: Warszawa-Olsztyn, Warszawa- Białystok, Warszawa-Wrocław, Warszawa-Toruń, Warszawa-Łódź, Warszawa-Kielce, Warszawa-Gdańsk, Wrocław-Poznań.

Dysponująca dużą siecią międzynarodowych połączeń autobusowych grupa Lux Express wprowadza na polski rynek luksusową markę autobusów dla klasy biznesowej. Nieprzekraczający ceną 59 zł bilet zapewnia przejazd autobusami wyposażonymi w udogodnienia takie jak m.in. odchylane fotele, komfortowa przestrzeń na nogi czy personalne systemy multimedialne, wbudowane w poprzedzające fotele. Podczas podróży pasażerowie mogą skorzystać z darmowego WiFi, napić się bezpłatnej kawy i herbaty czy naładować telefon dzięki gniazdkom dostępnym przy każdej parze siedzeń. Sprzedaż biletów opierać się będzie na stronie internetowej firmy oraz w biurach sprzedaży. Maksymalna cena za przejazd w jedną stronę na trasie Warszawa- Kraków wyniesie 59 zł, od czego przewidziany został stały system zniżkowy: -80 proc. dla dzieci do 7. roku życia, -40 proc. do 16. roku życia, -10 proc. do 26. roku życia oraz -40 proc. dla podróżnych powyżej 60. roku życia. Dla stałych klientów Lux Express proponuje program lojalnościowy PINS, który nagradza często podróżujących klientów kolejnymi poziomami zniżek; zaczynając od poziomu 1 (11- 25 podróży) – zniżka 15 proc. przez poziom 2 (26-40 podróży) – zniżka 30 proc., kończąc na poziomie VIP (ponad 40 podróży) – zniżka 40 proc. W pierwszych miesiącach na rynku Lux Express prowadzić będzie inaugurujące kampanie sprzedażowe z cenami biletów rozpoczynającymi się od 15 zł. Dodatkowo planowane są okresowe zniżki, o których firma informować będzie poprzez stronę i media społecznościowe. Grupa Lux Express obecna jest na polskim rynku od 2012 r. z niskobudżetową marką autokarów Simple Express, która stawia sobie za cel ekspresowe międzynarodowe przewozy osób za przystępną cenę. Połączenia obejmują trasy takie jak Wilno-Warszawa-Wrocław-Praga oraz Wilno-Warszawa-Poznań-Berlin. W 2014 r. grupa Lux Express przewiozła łącznie ponad 1,6 mln pasażerów, co stanowi liczbę ponad dwa razy większą w porównaniu do roku wcześniejszego. Z tego 128 tys. podróżnych wybrało autokary grupy Lux Express, które w 2014 roku miały przystanek w Polsce, podczas gdy w roku 2013 ta liczba wyniosła 92 tys. Zysk grupy na rok 2014 wyniósł 2,5 mln, co daje prawie dwukrotnie wyższą liczbę niż w roku 2013, kiedy to zysk wyniósł 1,4 mln euro. Rozpoczynając od trasy między Krakowem a Warszawą, przewoźnik planuje poszerzyć usługi o kolejne kluczowe miasta Polski. Firma widzi potrzebę rynkową na trasach dzielących takie pary miast jak: Warszawa-Olsztyn, Warszawa- Białystok, Warszawa-Wrocław, Warszawa-Toruń, Warszawa-Łódź, Warszawa-Kielce, Warszawa-Gdańsk, Wrocław-Poznań.