Czy warto prowadzić profil firmy turystycznej na Facebooku, a jeśli tak, jak to zrobić?
Temat obecności marki na Facebooku niemal zawsze wywołuje dyskusję, której uczestnicy dzielą się na zwolenników i przeciwników prowadzenia aktywnych działań w tym serwisie. Są również tacy, którzy nie do końca wiedzą, po której stronie stanąć. Jedni twierdzą bowiem, że na Facebooku być trzeba, bo są tam wszyscy, przede wszystkim konkurencja. Inni natomiast powtarzają utarte już stwierdzenie – Facebook nie sprzedaje. I co ciekawe, zarówno w opinii jednej, jak i drugiej strony jest wiele prawdy. Czy warto zatem inwestować swój czas w prowadzenie profilu swojej firmy? I jak sytuacja wygląda w przypadku firm z branży turystycznej?
Na początek ustalmy cel działań
Przed udzieleniem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, należy zadać sobie inne, wymagające nieco bardziej szczegółowej odpowiedzi. A mianowicie, w jakim celu ten czas inwestować? Poza sprzedażą wycieczek, zależy nam na kreowaniu pozytywnego wizerunku naszego biura, zyskaniu dobrej opinii klientów, czy możliwości otrzymania od nich informacji zwrotnej, dzięki której moglibyśmy zmienić to, co niedopracowane. Dopiero sprecyzowanie naszych celów obecności w mediach społecznościowych, pozwoli nam odpowiedzieć na pytanie o to, czy warto, a jeśli tak – jak to robić, aby osiągnąć to, czego chcemy.
Jakie treści publikować i jak mierzyć naszą skuteczność?
Wyznaczenie ogólnych celów to jednak dopiero początek. Rozpoczynając działalność, czy to na Facebooku, czy też w innych kanałach, ta [...]

Temat obecności marki na Facebooku niemal zawsze wywołuje dyskusję, której uczestnicy dzielą się na zwolenników i przeciwników prowadzenia aktywnych działań w tym serwisie. Są również tacy, którzy nie do końca wiedzą, po której stronie stanąć. Jedni twierdzą bowiem, że na Facebooku być trzeba, bo są tam wszyscy, przede wszystkim konkurencja. Inni natomiast powtarzają utarte już stwierdzenie – Facebook nie sprzedaje. I co ciekawe, zarówno w opinii jednej, jak i drugiej strony jest wiele prawdy. Czy warto zatem inwestować swój czas w prowadzenie profilu swojej firmy? I jak sytuacja wygląda w przypadku firm z branży turystycznej?
Na początek ustalmy cel działań
Przed udzieleniem jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, należy zadać sobie inne, wymagające nieco bardziej szczegółowej odpowiedzi. A mianowicie, w jakim celu ten czas inwestować? Poza sprzedażą wycieczek, zależy nam na kreowaniu pozytywnego wizerunku naszego biura, zyskaniu dobrej opinii klientów, czy możliwości otrzymania od nich informacji zwrotnej, dzięki której moglibyśmy zmienić to, co niedopracowane. Dopiero sprecyzowanie naszych celów obecności w mediach społecznościowych, pozwoli nam odpowiedzieć na pytanie o to, czy warto, a jeśli tak – jak to robić, aby osiągnąć to, czego chcemy.
Jakie treści publikować i jak mierzyć naszą skuteczność?
Wyznaczenie ogólnych celów to jednak dopiero początek. Rozpoczynając działalność, czy to na Facebooku, czy też w innych kanałach, ta [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl