Oferta Neckermanna Lato 2016 jest już dostępna w sprzedaży. Na klientów czeka blisko 100 kierunków i regionów, ponad 2,5 tys. hoteli i liczne nowości.
Po październikowej inauguracji sprzedaży Rodzinnych wakacji oraz katalogu Piękna Polska, Neckermann przedstawia całą ofertę, jaką przygotował na sezon Lato 2016. To blisko 100 wakacyjnych kierunków i regionów oraz ponad 2,5 tys. hoteli, które już są dostępne w systemach rezerwacyjnych. Poza wspomnianymi katalogami będą również dwa katalogi z ofertą lotniczą, w tym specjalny poświęcony Grecji, propozycje wypoczynku z dojazdem własnym oraz katalog Zwiedzanie & Wypoczynek z bogatym portfolio imprez objazdowych. W ramach strategii grupy Thomas Cook, zakładającej oferowanie klientom produktów szytych na miarę i wyróżniających się jakością oferowanych usług, Neckermann rozszerza portfolio hoteli markowych Smartline, Sentido, SunConnect i Sunprime. W ubiegłym sezonie blisko 20 proc. klientów touroperatora spędziło wakacje w obiektach tego typu, dlatego ich rozwój jest kluczowy. W najnowszej ofercie znalazło się już 190 tego typu hoteli, w tym pierwszy koncernowy obiekt najnowszej marki Casa Cook (pierwszy produkt lifestyle’owy). Najnowsza oferta Neckermanna to także bogaty wybór hoteli rodzinnych, w tym 32 kluby Lollo & Bernie Kids Club (wspólna koncepcja klubowa dla całej grupy Thomas Cook) z polskimi animatorami. Ważne miejsce w tegorocznej ofercie Neckermanna zajmuje specjalny katalog i oferta Piękna Polska z 58 hotelami w kraju, od Pomorza do Tatr. Główny nacisk touroperator kładzie na hotele typu wellness & SPA oraz ofertę rodzinną. W portfolio znalazły się m.in. certyfikowane Hotele Przyjazne Rodzinie oraz trzy obiekty, w których biuro podróży zaoferuje animacje Happy Events.
Po październikowej inauguracji sprzedaży Rodzinnych wakacji oraz katalogu Piękna Polska, Neckermann przedstawia całą ofertę, jaką przygotował na sezon Lato 2016. To blisko 100 wakacyjnych kierunków i regionów oraz ponad 2,5 tys. hoteli, które już są dostępne w systemach rezerwacyjnych. Poza wspomnianymi katalogami będą również dwa katalogi z ofertą lotniczą, w tym specjalny poświęcony Grecji, propozycje wypoczynku z dojazdem własnym oraz katalog Zwiedzanie & Wypoczynek z bogatym portfolio imprez objazdowych. W ramach strategii grupy Thomas Cook, zakładającej oferowanie klientom produktów szytych na miarę i wyróżniających się jakością oferowanych usług, Neckermann rozszerza portfolio hoteli markowych Smartline, Sentido, SunConnect i Sunprime. W ubiegłym sezonie blisko 20 proc. klientów touroperatora spędziło wakacje w obiektach tego typu, dlatego ich rozwój jest kluczowy. W najnowszej ofercie znalazło się już 190 tego typu hoteli, w tym pierwszy koncernowy obiekt najnowszej marki Casa Cook (pierwszy produkt lifestyle’owy). Najnowsza oferta Neckermanna to także bogaty wybór hoteli rodzinnych, w tym 32 kluby Lollo & Bernie Kids Club (wspólna koncepcja klubowa dla całej grupy Thomas Cook) z polskimi animatorami. Ważne miejsce w tegorocznej ofercie Neckermanna zajmuje specjalny katalog i oferta Piękna Polska z 58 hotelami w kraju, od Pomorza do Tatr. Główny nacisk touroperator kładzie na hotele typu wellness & SPA oraz ofertę rodzinną. W portfolio znalazły się m.in. certyfikowane Hotele Przyjazne Rodzinie oraz trzy obiekty, w których biuro podróży zaoferuje animacje Happy Events.