Utrata danych klientów oznacza dla firm duże straty. Tak wynika z analizy opublikowanej przez firmę Amadeus.
Analiza Safeguarding information systems: A lever for revenue growth (Ochrona systemów informatycznych sposobem na wzrost przychodów) pokazuje również, że zagrożenie to można przekształcić w szansę handlową. Dzięki skutecznej ochronie wrażliwych firmy mogą bowiem usprawnić obsługę klienta, poprawić swoją reputację oraz zmniejszyć ryzyko, co przełoży się na lepsze wyniki finansowe.
Rosnące ryzyko
W miarę jak rośnie wykorzystanie internetu zarówno w naszym życiu zawodowym, jak i prywatnym, rośnie również ryzyko przejęcia konta lub tożsamości użytkowników. Według danych staysafeonline.org, firmy, które padły ofiarą cyberprzestępców, poniosły średnio koszty w wysokości 2,6 mln dolarów w przeliczeniu na jeden atak. Główną rekomendacją zawartą w artykule jest przyjęcie całościowego podejścia do bezpieczeństwa danych. – Aby uzyskać dodatkowe przychody, przedsiębiorstwo musi zadbać o to, by ochrona danych nie była ograniczona do jednego działu, tylko obejmowała całą firmę, oraz by poszczególne działy komunikowały się ze sobą w tej dziedzinie – twierdzi Celia Pereiro, kierownik działu rozwiązań płatniczych dla branży turystycznej w firmie Amadeus.
Wiele elementów [...]

Analiza Safeguarding information systems: A lever for revenue growth (Ochrona systemów informatycznych sposobem na wzrost przychodów) pokazuje również, że zagrożenie to można przekształcić w szansę handlową. Dzięki skutecznej ochronie wrażliwych firmy mogą bowiem usprawnić obsługę klienta, poprawić swoją reputację oraz zmniejszyć ryzyko, co przełoży się na lepsze wyniki finansowe.
Rosnące ryzyko
W miarę jak rośnie wykorzystanie internetu zarówno w naszym życiu zawodowym, jak i prywatnym, rośnie również ryzyko przejęcia konta lub tożsamości użytkowników. Według danych staysafeonline.org, firmy, które padły ofiarą cyberprzestępców, poniosły średnio koszty w wysokości 2,6 mln dolarów w przeliczeniu na jeden atak. Główną rekomendacją zawartą w artykule jest przyjęcie całościowego podejścia do bezpieczeństwa danych. – Aby uzyskać dodatkowe przychody, przedsiębiorstwo musi zadbać o to, by ochrona danych nie była ograniczona do jednego działu, tylko obejmowała całą firmę, oraz by poszczególne działy komunikowały się ze sobą w tej dziedzinie – twierdzi Celia Pereiro, kierownik działu rozwiązań płatniczych dla branży turystycznej w firmie Amadeus.
Wiele elementów [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl