Opóźnienie samolotu to nie tylko problem przewoźnika i pasażerów to również problem portu lotniczego.
Na co dzień, kiedy wszystko idzie zgodnie z planem, każda czynowość i procedura lotniskowa odbywa się automatycznie i sprawnie. Jednak czasem w ten sprawny mechanizm wdziera się opóźnienie. Jak taka sytuacja wygląda ze strony portu lotniczego opowiedział, nam Piotr Lenarczyk, szef biura handlowo- marketingowego Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin.
Kto musi działać
W sytuacjach nadzwyczajnych, jak opóźnienia, odwołania czy przekierowania połączeń, środek ciężkości i kluczowa współpraca jest na linii dział operacyjny przewoźnika – dział operacyjny agenta obsługi naziemnej, z którym to przewoźnik się w pierwszej kolejności komunikuje i który to stanowi jego reprezentację na terenie lotniska. To właśnie na jego terenie współpracują obie strony. Finalnie to przewoźnik decyduje, czy np. w przypadku usterki technicznej podstawi dodatkowy samolot, czy wysyła ekipę techniczną by naprawiła ten uszkodzony. Również przewoźnik decyduje, na które lotnisko jest ewentualnie przekierowany feralny lot i czy po ustaniu negatywnych warunków np. pogodowych, samolot wraca na lotnisko do kt [...]

Na co dzień, kiedy wszystko idzie zgodnie z planem, każda czynowość i procedura lotniskowa odbywa się automatycznie i sprawnie. Jednak czasem w ten sprawny mechanizm wdziera się opóźnienie. Jak taka sytuacja wygląda ze strony portu lotniczego opowiedział, nam Piotr Lenarczyk, szef biura handlowo- marketingowego Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin.
Kto musi działać
W sytuacjach nadzwyczajnych, jak opóźnienia, odwołania czy przekierowania połączeń, środek ciężkości i kluczowa współpraca jest na linii dział operacyjny przewoźnika – dział operacyjny agenta obsługi naziemnej, z którym to przewoźnik się w pierwszej kolejności komunikuje i który to stanowi jego reprezentację na terenie lotniska. To właśnie na jego terenie współpracują obie strony. Finalnie to przewoźnik decyduje, czy np. w przypadku usterki technicznej podstawi dodatkowy samolot, czy wysyła ekipę techniczną by naprawiła ten uszkodzony. Również przewoźnik decyduje, na które lotnisko jest ewentualnie przekierowany feralny lot i czy po ustaniu negatywnych warunków np. pogodowych, samolot wraca na lotnisko do kt [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl