10 października wystartowała najnowsza kampania touroperatora dotycząca Wakacji 2017.
Kampania Wakacje dla odmiany przygotowana i zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com rozpoczyna medialną promocję sprzedaży oferty Wakacje 2017. Idea oparta jest o hasło „dla odmiany...” pozwalające dzięki swojej wieloznaczności i dużemu potencjałowi wizerunkowemu na budowę lekkich i czytelnych komunikatów. Same „Wakacje” również budzą wiele skojarzeń, jednak jest to czas przeznaczony na odpoczynek. – Widzowie mogą się w ten sposób dowiedzieć, że po pierwsze z Rainbow mogą najlepiej odpocząć, a po drugie, że dla nich i ich rodzin przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty, jeśli tylko zdecydują się na „odpoczynek dla odmiany” – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow. Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VOD, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży.
Kampania Wakacje dla odmiany przygotowana i zrealizowana dla Rainbow przez Fat Baby, TWIN-a i Blueway Com rozpoczyna medialną promocję sprzedaży oferty Wakacje 2017. Idea oparta jest o hasło „dla odmiany...” pozwalające dzięki swojej wieloznaczności i dużemu potencjałowi wizerunkowemu na budowę lekkich i czytelnych komunikatów. Same „Wakacje” również budzą wiele skojarzeń, jednak jest to czas przeznaczony na odpoczynek. – Widzowie mogą się w ten sposób dowiedzieć, że po pierwsze z Rainbow mogą najlepiej odpocząć, a po drugie, że dla nich i ich rodzin przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty, jeśli tylko zdecydują się na „odpoczynek dla odmiany” – mówi Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow. Kampania obejmuje spoty emitowane w telewizji, VOD, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży.