Opóźnienie samolotu to dla linii lotniczej nie tylko problem wizerunkowy. To wymierna strata finansowa. Im mniej opóźnień, tym mniejsze straty. Jak je zmniejszyć, zastanawiali się eksperci firmy T2RL na zlecenie firmy Amadeus.
Według najnowszego raportu dotyczącego z a k ł ó c e ń w rozkładzie lotów, złe warunki pogodowe, klęski żywiołowe i strajki pracowników kosztują firmy z branży turystycznej około 60 mld dolarów rocznie, co wynosi w przybliżeniu 8 proc. globalnych przychodów tego sektora.
Problem zdiagnozowany
Raport pt. „Przyszłość zarządzania zakłóceniami w rozkładach lotów”, zlecony przez Amadeus i opracowany przez wiodącą doradzającą liniom lotniczym firmę T2RL ujawnia, że zakłócenia rozkładów rozprzestrzeniają się w całym ekosystemie usług turystycznych niczym wirus. Efekt domina zapoczątkowany przez opóźnione samoloty i załogi nie przybywające na czas oznacza kolejne odwołania lub opóźnienia lotów. W ten sposób cała sieć połączeń, zaplanowana tak, żeby działać optymalnie, przestaje popra [...]

Według najnowszego raportu dotyczącego z a k ł ó c e ń w rozkładzie lotów, złe warunki pogodowe, klęski żywiołowe i strajki pracowników kosztują firmy z branży turystycznej około 60 mld dolarów rocznie, co wynosi w przybliżeniu 8 proc. globalnych przychodów tego sektora.
Problem zdiagnozowany
Raport pt. „Przyszłość zarządzania zakłóceniami w rozkładach lotów”, zlecony przez Amadeus i opracowany przez wiodącą doradzającą liniom lotniczym firmę T2RL ujawnia, że zakłócenia rozkładów rozprzestrzeniają się w całym ekosystemie usług turystycznych niczym wirus. Efekt domina zapoczątkowany przez opóźnione samoloty i załogi nie przybywające na czas oznacza kolejne odwołania lub opóźnienia lotów. W ten sposób cała sieć połączeń, zaplanowana tak, żeby działać optymalnie, przestaje popra [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl