Sama charakterystyka zawodu rezydenta wskazuje, iż stanowi on swoisty łącznik pomiędzy biurem podróży a jego klientami na miejscu organizowanej imprezy. Rezydent jest zarówno przedstawicielem firmy, jak i jego klientów.
Powodów do reklamowania usług świadczonych przez organizatora turystyki lub jego podwykonawców czy kontrahentów może być wiele. Najczęściej chodzi o czystość i standard w pokoju hotelowym czy całym hotelu i jego otoczeniu, jakość lub ilość posiłków, brak określonych atrakcji (np. zamknięty na czas remontu basen), różnice między katalogiem a rzeczywistością (np. w kwestii odległości do plaży) oraz wszelkiego rodzaju niekorzystne zmiany: hotelu, programu imprezy, środka transportu czy godzin wyjazdu lub powrotu. Niezależnie od przyczyn niezadowolenia klienta jego reakcja powinna być jednak zdecydowana i możliwie bezzwłoczna, co nierzadko wystarcza do poprawy sytuacji na miejscu dzięki odpowiedniej interwencji rezydenta. Do zadań tej osoby należy czuwanie, w imieniu organizatora turystyki, nad sposobem świadczenia usług na rzecz klientów, przyjmowanie od nich zgłoszeń dotyczących związanych z tym uchybień, sprawowanie nad klientami opieki w zakresie wynikającym z umowy, wskazywanie lokalnych atrakcji oraz przekazywanie podstawowych informacji dotyczących odwiedzanego kraju i miejsca.
Kim jest rezydent
Przedstawiciel organizatora turystyki na kierunku wakacyjnym, którego obowiązkiem jest reprezentowanie swojego pracodawcy wobec klientów i podmiotów współpracujących z touroperatorem, nadzór nad zakontrak towanymi świadczeniami oraz szeroko rozumiana opieka nad turystami. Rezydent biura turystycznego jest więc, jak sa [...]

Powodów do reklamowania usług świadczonych przez organizatora turystyki lub jego podwykonawców czy kontrahentów może być wiele. Najczęściej chodzi o czystość i standard w pokoju hotelowym czy całym hotelu i jego otoczeniu, jakość lub ilość posiłków, brak określonych atrakcji (np. zamknięty na czas remontu basen), różnice między katalogiem a rzeczywistością (np. w kwestii odległości do plaży) oraz wszelkiego rodzaju niekorzystne zmiany: hotelu, programu imprezy, środka transportu czy godzin wyjazdu lub powrotu. Niezależnie od przyczyn niezadowolenia klienta jego reakcja powinna być jednak zdecydowana i możliwie bezzwłoczna, co nierzadko wystarcza do poprawy sytuacji na miejscu dzięki odpowiedniej interwencji rezydenta. Do zadań tej osoby należy czuwanie, w imieniu organizatora turystyki, nad sposobem świadczenia usług na rzecz klientów, przyjmowanie od nich zgłoszeń dotyczących związanych z tym uchybień, sprawowanie nad klientami opieki w zakresie wynikającym z umowy, wskazywanie lokalnych atrakcji oraz przekazywanie podstawowych informacji dotyczących odwiedzanego kraju i miejsca.
Kim jest rezydent
Przedstawiciel organizatora turystyki na kierunku wakacyjnym, którego obowiązkiem jest reprezentowanie swojego pracodawcy wobec klientów i podmiotów współpracujących z touroperatorem, nadzór nad zakontrak towanymi świadczeniami oraz szeroko rozumiana opieka nad turystami. Rezydent biura turystycznego jest więc, jak sa [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl