Nowe Trendy w Turystyce 2025 przeszły do historii

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce (NTT) 2025 to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Tradycyjnie konferencja odbyła się w Gdańsku, w Europejskim Centrum Solidarności, ponownie gromadząc ekspertów, przedstawicieli sektora turystycznego, specjalistów od marketingu oraz innowatorów. W spotkaniu udział wzięło ponad 400 osób – na miejscu oraz w formie online.

Tegoroczna edycja skupiła się na kilku kluczowych tematach: zrównoważonej turystyce i innowacjach w promocji kierunków oraz na roli autentyczności w przekazie marketingowym, odpowiadając na rosnące wyzwania współczesnej branży turystycznej.

Uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji, wziąć udział w panelach dyskusyjnych oraz zapoznać się z case studies przedstawiającymi innowacyjne strategie promocyjne i modele zarządzania turystyką w miastach oraz regionach. Eksperci podkreślali, jak istotne jest dostosowanie oferty turystycznej do zmieniających się oczekiwań podróżnych, w tym rosnącej popularności trendu slow tourism, turystyki regeneracyjnej oraz doświadczeń opartych na autentyczności i lokalności.

Wiele uwagi poświęcono również nowym technologiom w promocji turystycznej. Przedstawiono najnowsze rozwiązania w zakresie sztucznej inteligencji, analityki danych i personalizacji oferty, które pozwalają skuteczniej docierać do turystów i budować atrakcyjny wizerunek danego kierunku. Dyskutowano też o wpływie mediów społecznościowych i influencer marketingu na decyzje podróżnych, a także o roli storytellingu w tworzeniu angażujących kampanii promocyjnych.

NTT 2025 było nie tylko okazją do zdobycia wiedzy, ale także do nawiązywania kontaktów biznesowych i wymiany doświadczeń między uczestnikami, zwłaszcza podczas wieczoru networkingowego w gdańskiej stoczni. Dynamiczna formuła wydarzenia, inspirujące wystąpienia i wysoka frekwencja ponownie potwierdziły, że konferencja stanowi istotną platformę dialogu na temat przyszłości turystyki. Wydarzenie wyróżniało się również autorską identyfikacją wizualną, w której w kreatywny sposób połączono wizerunek Gdańska z motywami nowoczesności i innowacji.

Podsumowując – tegoroczna edycja NTT pokazała, że turystyka przyszłości to turystyka bardziej świadoma, zrównoważona i wykorzystująca nowoczesne technologie, a Gdańsk ponownie udowodnił, że jest miejscem sprzyjającym takim dyskusjom i innowacyjnym rozwiązaniom w branży