Żyjemy w czasach, gdy zmiany następują w błyskawicznym tempie. Równie szybko zmieniają się
oczekiwania i gusta klientów. Dlatego każdy hotel musi starać się nadążyć, wprowadzając zmiany
zarówno w ofercie, jak i samym obiekcie.

Przykładem wprowadzania zmian, które z jednej strony są niezbędne po jakimś czasie eksploatacji hotelu, z drugiej są okazją do jeszcze lepszego dostosowania do potrzeb i oczekiwań klientów, jest wrocławski hotel HP Park Plaza. Jest to obiekt położony w sercu Wrocławia nad Odrą, gdzie goście mogą podziwiać wspaniałą panoramę miasta, Ostrów Tumski, czy Uniwersytet Wrocławski. Ma 25 lat, podjęto więc decyzję o wprowadzeniu zmian.
Proces ten jest rozłożony w czasie i po zrealizowanej modernizacji części obiektu i stworzeniu wielofunkcyjnej Sali HP Rotunda zakończono prace modernizacyjne wszystkich pokoi typu superior oraz pierwszego piętra.
Kwestia sportu, czy raczej aktywności klientów, jest traktowana szerzej niż tylko jako udostępnienie dobrze wyposażonej siłowni.
W hotelu jest dos
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl