Międzynarodowa marka turystyczna Join UP!™ ogłosiła powstanie wspólnej struktury holdingowej – JOIN UP! HOLDING OÜ z siedzibą w Tallinnie.

Nowy model zarządzania ma na celu optymalizację działalności i dalszy rozwój na rynkach europejskich. Firma, działająca obecnie w dziewięciu krajach, planuje ekspansję także w Polsce, gdzie w 2025 roku uruchomi 15 nowych biur sprzedaży oraz znacząco zwiększy zatrudnienie. JOIN UP! HOLDING OÜ to nowo powołany europejski holding, który ma usprawnić funkcjonowanie marki poprzez integrację i profesjonalizację zarządzania na rynkach jednej struktury. Proces ten ma zapewnić większą spójność operacyjną oraz lepsze dostosowanie do specyfiki poszczególnych rynków.
Spółki Join UP!™ w Rumunii i Czechach zakończyły już proces włączania do holdingu. Trwa wdrażanie nowej struktury w Polsce, a kolejne kraje – w tym Słowacja i Węgry – mają dołączyć w najbliższym czasie.
Join UP! Polska, funkcjonująca bez zmian w zakresie zarządu i struktury, koncentruje się na dynamicznym rozwoju lokalnym. Jak zapowiada regionalna dyrektorka Sabina Saikovskaja, w planach na 2025 rok jest otwarcie 15 biur sprzedaży w Polsce oraz zwiększenie zatrudnienia o około 65 proc.
– Naszym celem jest budowanie silnej pozycji na polskim rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży i umacnianie relacji z partnerami – podkreśla Saikovskaja.
Join UP!™ działa na rynku od 2010 roku, oferując klientom kompleksowe pakiety turystyczne obejmujące przeloty, zakwaterowanie, transfery, ubezpieczenia i wycieczki do ponad 40 kierunków. Od początku działalności z usług marki skorzystało ok. 6,4 miliona turystów.
Obecnie firma funkcjonuje w Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Rumunii, Mołdawii, Kazachstanie i Ukrainie. Trwają przygotowania do wejścia na rynki Słowacji i Węgier.
Struktura właścicielska marki pozostaje bez zmian – Join UP!™ nadal należy do rodziny Alba. Współzałożycielka firmy, Alina Alba, objęła w 2024 roku stanowisko w zarządzie nowo powołanego holdingu.