Biuro Promocji Madery uruchomiło 3 lipca 2025 r. nową kampanię turystyczną pod hasłem „Madera. Wszystko, na co masz ochotę”. Inicjatywa pozycjonuje archipelag jako kompleksową, autentyczną i uniwersalną destynację, adresującą oczekiwania różnorodnych grup podróżników.

Kampania podkreśla, że Madera odpowiada na trend poszukiwania spersonalizowanych doświadczeń: łączy relaks z eksploracją, plaże z górskimi trekkingami, kulturę z dziką przyrodą. Jej celem jest budowa emocjonalnej więzi z odwiedzającymi – przekonuje, że każdy znajdzie tu nie tylko to, czego szuka, ale i niespodziewane inspiracje.
Strategia komunikacji
Przekaz o różnorodności wyspy prowadzony jest przystępnym, ludzkim tonem. Kampania debiutuje w mediach społecznościowych i radio, by następnie rozwinąć się w działaniach OOH (out-of-home), cyfrowych oraz aktywacjach w punktach sprzedaży.
Inicjatywa wpisuje się w globalny trend personalizacji podróży, jednocześnie podkreślając naturalność i łatwość dostępu do atrakcji Madery. To odpowiedź na rosnące oczekiwania turystów wobec autentyczności i wszechstronności destynacji