Realizując prywatne plany, kolidujące ze zmienionym co do kolejności poszczególnych usług planem imprezy, klienci działają na własne ryzyko. W takiej sytuacji biuro podróży nie poniesie odpowiedzialności z tytułu poczucia zmarnowanego urlopu lub kosztów, które nastąpiły wskutek kolizji własnych planów klientów z planem imprezy turystycznej.
Klienci nie mogą oczekiwać, że będą mogli zgodnie z ogólnie dostępnymi informacjami z katalogów skorzystać z samodzielnie przygotowanego wypoczynku w dowolnie wybranym czasie, bez brania pod uwagę możliwości zmiany kolejności realizowania przez biuro podróży atrakcji turystycznych. Biuro podróży nie może odpowiadać za wewnętrzne wcześniejsze ustalenia klientów i ich przyjaciół co do spędzania przez nich wolnego czasu. W sytuacji, gdy klienci chcą spędzać urlop według własnego, a nie ustalonego przez biuro podróży harmonogramu, mogą nie korzystać z usługi biura, ale zorganizować sobie wypoczynek samodzielnie. Jeśli natomiast wybrali imprezę, którą przygotowało profesjonalne biuro podróży, to muszą wziąć pod uwagę, że usługa będzie realizowana zgodnie z nakreślonym planem, ale z zastrzeżeniem zmian wymuszonych okolicznościami niezależnymi od organizatora. Tym samym także ewentualny stres i zawód klientów spowodowane zmianą ich wcześniejszych planów nie mogą być automatycznie przerzucone na biuro podróży, które wykonuje umowę w zakresie dozwolonym prawem i według wcześniejszych ustaleń oraz informacji, które pozwalają na zmianę kolejności realizowanych usług.
Informac
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl