Łódź jest miastem, które znalazło na siebie pomysł. Co ważne, pomysł ten jest spójny z historią i atmosferą miasta oraz konsekwentnie realizowany.
Położenie w środku kraju i dobre skomunikowanie z innymi ośrodkami zadecydowało o rozwoju Łodzi w wieku XIX. Tamten rozwój opierał się na przemyśle, głównie tekstylnym. Dzisiejszy – na nowoczesnych usługach, takich jak centra obsługi międzynarodowych firm, i na wizerunku nowoczesnego miasta oferującego atrakcyjne warunki dla biznesu i eventów. Wreszcie na wizerunku miasta, gdzie warto bywać, by skorzystać z różnorodnej oferty kulturalnej. A wszystko to w entourage'u dawnych fabryk i fabrykanckich pałaców.
Imprezy stają się wizytówką miasta
Systematyczny rozwój łódzkiej oferty turystycznej trwa od dawna. Najpierw następował dzięki działaniu wspólnie z całym województwem w Łódzkim ROT. Z czasem wraz z dojrzewaniem oferty Łodzi drogi województwa i miasta zaczęły się rozchodzić. W efekcie w marcu 2017 r. grono 36 osób reprezentujących miasto Łódź, łódzkie hotele i obiekty noclegowe, gestorów atrakcji turystycznych, obiekty MICE, agencje eventowe, instytucje kultury, biura podróży, centra handlowe, uczelnie i organizacje pozarządowe zdecydowało o połączeniu sił w sferze marketingu turystycznego Łodzi i stworzenie Łódzk
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl