Głównym celem akcji jest zbudowanie zaufania gości do stanu bezpieczeństwa polskich obiektów noclegowych. Nie mniej ważne jest również szerzenie dobrych praktyk wśród gestorów bazy noclegowej. Program opiera się na autocertyfikacji opartej na wytycznych Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. W ciągu kilku tygodni planowana jest krajowa i zagraniczna kampania promująca obiekty, które poddadzą się certyfikacji.
Autocertyfikacja higieniczna obiektów noclegowych Z badania zleconego przez Polską Organizację Turystyczną wynika, że w obecnej sytuacji, aż 82 proc. turystów podczas wyjazdu zwraca uwagę na podwyższone standardy higieniczne. Obiekty, które wyróżnią się na tym polu, mogą zyskać przewagę konkurencyjną zarówno na rynku krajowym, jak i za granicą.
Branżowy zespół
W odpowiedzi na te wyniki organizacja stworzyła Zespół Branżowy ds. Autocertyfikacji Hoteli i Obiektów Noclegowych, którego celem było przygotowanie programu autocertyfikacji oraz opracowanie programu dalszych działań. – Dzięki otwarciu obiektów noclegowych i restauracji turystyka krajowa zaczyna się odradzać. To opt
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl