Czerwiec był miesiącem nauki oraz próby serwisu w nowej rzeczywistości, a okres wakacji to praca na pełnych obrotach – mówi Klaudia Popielska, dyrektor sprzedaży w Hotel Haffner w Sopocie.
Wiosna była stracona dla całej branży turystycznej, jak wygląda sytuacja w państwa hotelu obecnie?
Już od zeszłego roku planowaliśmy prace modernizacyjne oraz przebudowę hotelowego lobby. Okres lockdownu zbiegł się w czasie z pracami remontowymi. Co prawda planowo mieliśmy otwierać hotel w okresie Świąt Wielkiejnocy, by pochwalić się przed gośćmi nowymi wnętrzami, niemniej jednak przedłużający się lockdown wykorzystaliśmy na dodatkową modernizację pięter, restauracji oraz sal konferencyjnych. Finalnie hotel otworzyliśmy 28 maja. Czerwiec był miesiącem nauki oraz pr
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl